Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zenderlijst veranderen of favorieten lijst?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Groen is opgelost, rood issue is er nog

    * Geen Dolby Sourround meer via de app en Amino 7X
    * ARD HD en Schlager TV HD zitten er nog steeds niet op, Caiway geeft deze wel door op COAX en op het oude platform en staat ook op de zenderkaart van Caiway, moet er dus WEL zijn
    * ARD HD en ZDF HD zitten niet in de nieuwe app, in de oude Multiscreen app zijn deze wel aanwezig, kortom een behoorlijk achteruitgang, ik woon in Twente, vlak bij de duitse grens en ben aan deze zenders gehecht.

    * TVE HD staat niet op kanaal 229 op COAX en Interactief ondanks toezegging in de nieuwsbrief, de SD variant van de HD zender is nu geplaatst op COAX, op interactief nog de oude SD-variant. In zijn geheel nog niet opgelost.
    * Op voorkeuze 12 hebben we 50 lokale zenders staan, 49 zijn er geblokkeerd. Je zapt je wezenloos
    * Geen favorietenlijst meer op de Amino 7X, dat hadden we op het oude platform wel
    * Ondertitels en teletekst ontbreken op diverse zenders, dat was op het oude platform geen probleem
    * Regionale omroep in mijn regio niet in HD, Omroep Zeeland wel.

    Laatst bewerkt door Bordewolf; 26 Feb 2020, 23:28.

    Reageer


    • #32
      Ik zie dat ik geen opnames kan plannen van TV5 Europe op mijn Kamai kastje. Is dit een bug of hoort dat zo?
      Ik kijk regelmatig naar deze zender en kon bij mijn vorige aanbieder gewoon opnames maken van deze zender.
      Nu bij Delta kan ik dit niet. Ik ben nog maar een dag klant maar kom al diverse dingen tegen waar ik niet blij mee ben.

      Reageer


      • #33
        Dat is vreemd.

        Reageer


        • #34

          Groen is opgelost, rood issue is er nog. Bij Caiway is TVE HD nu wel toegevoegd op COAX, de SD zender wordt niet meer geleverd aan klanten. Nu nog op interactief, maar daar verwacht ik dat Delta/Caiway morgen een groot aantal zenders gaat omzetten naar HD (glazen bol zonder voorkennis)

          * Geen Dolby Sourround meer via de app en Amino 7X

          * ARD HD en Schlager TV HD zitten er nog steeds niet op, Caiway geeft deze wel door op COAX en op het oude platform en staat ook op de zenderkaart van Caiway, moet er dus WEL zijn

          * ARD HD en ZDF HD zitten niet in de nieuwe app, in de oude Multiscreen app zijn deze wel aanwezig, kortom een behoorlijk achteruitgang, ik woon in Twente, vlak bij de duitse grens en ben aan deze zenders gehecht.

          *
          TVE HD staat niet op kanaal 229 op COAX en Interactief ondanks toezegging in de nieuwsbrief, de SD variant van de HD zender is nu geplaatst op COAX, op interactief nog de oude SD-variant.

          * Op voorkeuze 12 hebben we 50 lokale zenders staan, 49 zijn er geblokkeerd. Je zapt je wezenloos

          * Geen favorietenlijst meer op de Amino 7X, dat hadden we op het oude platform wel

          * Ondertitels en teletekst ontbreken op diverse zenders, dat was op het oude platform geen probleem
          * Regionale omroep in mijn regio niet in HD, Omroep Zeeland wel.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 27 Feb 2020, 19:09.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Groen is opgelost, rood issue is er nog.
            kun je hier geen apart topic voor maken ??
            nu wordt dit in verschillende topics gezet, wat lastig is als iemand het terug wil zoeken.

            Reageer


            • #36
              Volgens mij gaat het allemaal op hetzelfde: verbeteringen interactief.

              Reageer


              • #37
                ik hoop dat ze wel snel met de dolby aan de slag gaan want dat mis ik nu toch wel erg veel als ik een film zit te kijken

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door cowboyspeedy Bekijk bericht
                  ik hoop dat ze wel snel met de dolby aan de slag gaan want dat mis ik nu toch wel erg veel als ik een film zit te kijken
                  Ze zijn al bijna 1 jaar bezig dus moet geen probleem zijn toch om dit snel op te lossen

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

                    Ze zijn al bijna 1 jaar bezig dus moet geen probleem zijn toch om dit snel op te lossen
                    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2020-03-05 om 17.28.03.jpg
Bekeken: 707
Grootte: 140,3 Kb
ID: 181261
                    Laatst bewerkt door fred44nl; 5 Mar 2020, 18:31.

                    Reageer


                    • #40
                      Ik zie dat, na bijna een jaar verder onder dit topic, er inmiddels alleen een mogelijkheid is om favorieten te bewaren en te gebruiken voor Live-TV en Gids bij gebruik van een webbrowser.

                      De Android en iOs apps hebben deze functionaliteit alleen bij Live-TV maar niet in de Gids. Dat is bijzonder gebruiksonvriendelijk, want als ik bijv. van Canvas het programma wil weten moet ik eindeloos scrollen voor ik bij die zender aankom. Dito voor NPO Extra zenders.
                      Wanneer wordt dit nu aangepakt?

                      Reageer


                      • #41
                        FreddyK - ik zou het ongemak even voor lief nemen. Ik heb mijn DIT teruggestuurd en zal die over een jaartje of zo nog wel eens overwegen.
                        Als je een HUMAX decoder gebruikt kun je de kanalen / favorieten instellen volgens je eigen logica. Zelf kijk ik ook TV via de Delta App -> AppleTV. Daar kun je de kanalen ook niet in sorteren.

                        Er zijn dus genoeg handvatten om veel via een internetverbinding te doen (excl. DIT voor zover je je daaraan ergert).
                        ... en inderdaad: internet bandbreedte is top en vrijwel zonder problemen.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #42
                          Bij Instellingen op de Delta app staat inderdaad dat je de zenders in de door jou gewenste volgorde kunt instellen door ze te verslepen. Het is mij in ieder geval nooit gelukt.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door deroeck Bekijk bericht
                            Bij Instellingen op de Delta app staat inderdaad dat je de zenders in de door jou gewenste volgorde kunt instellen door ze te verslepen. Het is mij in ieder geval nooit gelukt.
                            Dat kan inmiddels niet meer. De app heeft een update gehad en je kan nu de favorietenlijst van je decoder ook via de app beheren en daar zenders aan toevoegen en er af halen.
                            Helaas laat de Caiwayapp nog steedds ARD HD en ZDF HD niet zien waardoor deze functionaliteit niet goed werkt.
                            Ze hadden eerst moeten zorgen dat het hele abonnement zichbaar is in de app....

                            Wanneer ik het favorietenlijstje via de app aanpas dan gaan ARD en ZDF uit mijn favorietenlijst op de decoder... Dat schiet niet op en is onhandig.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X