Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zenderlijst veranderen of favorieten lijst?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zenderlijst veranderen of favorieten lijst?

    Hallo, sinds 1 week klant van Delta. Werkt prima maar ik zou graag de zenders in mijn eigen volgorde willen laten zien. Nu zit er totaal geen logica in. Is dat mogelijk?

  • #2
    Je kan zelfs nog geen favorietenlijst aanmaken, laat staan in eigen volgorde zetten van zenders. Het is nog vrij primitief, het interactieve platform van Delta ( en Caiway)

    Reageer


    • #3
      Op iedere tv kan je een favoriete lijst maken , ga naar je menu en zet je kanalen op de volgorde die je wenst

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rienk Bekijk bericht
        Op iedere tv kan je een favoriete lijst maken , ga naar je menu en zet je kanalen op de volgorde die je wenst
        misschien gaat het niet over de zenderindeling op de TV zelf, maar over het witte DIT kastje

        Reageer


        • #5
          Zijn die kastjes nog steeds allemaal wit? Ook voor de Delta glasvezelklanten? Krijgen die niet de zwarte Amino Aria 7X?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Je kan zelfs nog geen favorietenlijst aanmaken, laat staan in eigen volgorde zetten van zenders. Het is nog vrij primitief, het interactieve platform van Delta ( en Caiway)
            Het is vreemd. De klanten van Caiway gaan er op dit punt in de toekomt op achteruit. Een favorietenlijstje met eigen kanalen is het minste wat er op een ontvanger moet zitten.

            Reageer


            • #7
              Dat kan je dus voorlopig wel schudden.
              Je kan op de Amino Aria 7X geen favorietenlijst aanmaken van zenders.
              Ook niet de zenders in een eigen gewenste volgorde zetten.
              Ook kan je niks instellen met betrekking tot ondertiteling.

              Je kan ook niet instellen neem tien minuten langer op per opname ( bijvoorbeeld bij VRT die weleens uitloopt) .

              Het is eigenlijk allemaal nog vrij primitief als ik eerlijk ben.

              Reageer


              • #8
                De favorietenlijst staat op het wensenlijstje.

                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht

                Je kan ook niet instellen neem tien minuten langer op per opname ( bijvoorbeeld bij VRT die weleens uitloopt) .
                Dat is ook heel erg logisch. Nu hoeft er maar 1 opname bewaard te worden van een programma die iedereen kan gebruiken. Als jezelf de start en stop tijden kan gaan aanpassen, dan krijg je voor elk programma tientallen opnames omdat iedereen het anders instelt. De ruimte op de server is dan binnen no time vol.

                Als zenders zich aan hun eigen programmering zouden houden, dan scheelt dat al een stuk
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                  De favorietenlijst staat op het wensenlijstje.


                  Dat is ook heel erg logisch. Nu hoeft er maar 1 opname bewaard te worden van een programma die iedereen kan gebruiken. Als jezelf de start en stop tijden kan gaan aanpassen, dan krijg je voor elk programma tientallen opnames omdat iedereen het anders instelt. De ruimte op de server is dan binnen no time vol.

                  Als zenders zich aan hun eigen programmering zouden houden, dan scheelt dat al een stuk
                  Daar ga ik deels in mee... Het is ook de keuze om een decoder te gebruiker die zelf geen harddisc meer heeft.. Dan zou je dus eigen opnames tenminste daar nog op kwijt kunnen.

                  Reageer


                  • #10
                    Wanneer je een decoder gebruikt met harde schijf, dan beheer je je eigen opnames en heb je inderdaad meer mogelijkheden om de start en stoptijden in te stellen. Echter kan je maar 1 programma opnemen terwijl je kijkt. In uitzonderlijke gevallen 2 maar dat is afhankelijk van het kanaal dat je kijkt en in welke frequentiegroep het kanaal zit. Bij interactieve tv kan je alle kanalen 1 een keer opnemen

                    Met een decoder incl harde schrijf kan je ook geen gebruik maken van begin gemist of programma gemist.

                    Elk platform biedt wat dat betreft voor en nadelen.
                    Laatst bewerkt door MatthijsL; 15 Jul 2019, 16:10.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Zou zeggen over het topic dat zenders in de volgorde is mogelijk, maar niet bij interactieve tv.
                      Via Humax of eigen tv is dit vaak wel mogelijk.

                      Reageer


                      • #12
                        Ik ben ook een nieuwe klant ik heb er al spijt van dat er geen favorieten lijst kan aanmaken .
                        Zo zie je maar weer dat het allemaal om de centjes draait en niet om een goed product aan te bieden.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door koobo Bekijk bericht
                          Ik ben ook een nieuwe klant ik heb er al spijt van dat er geen favorieten lijst kan aanmaken .
                          Zo zie je maar weer dat het allemaal om de centjes draait en niet om een goed product aan te bieden.
                          Het wordt tijd dat Delta/Caiway hier iets over gaat roepen. Ik zag dat in de app zelf de zenders wel al gesorteerd kunnen worden dus ergens lijkt dit er aan te komen in een van de volgende updates van de digitale ontvangers.

                          Reageer


                          • #14
                            Op dit moment is het nog niet mogelijk een favorietenlijst aan te maken. Wanneer deze functie wordt toegevoegd is op dit moment niet bekend.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X