Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dat laatste is niet zo verrassend omdat Caiway ook in Twente zit. In Twente is men erg gehecht aan de duitse zenders, bij Ziggo zat RTL Television al in het basispakket en ook analoog bij Cogas zat deze in het basispakket. Het is een absolute no-go wanneer dat niet zo zou zijn.

    Reageer


    • #17
      In Zeeland hebben we heel veel Duitse toeristen maar vergeet het maar Delta zet die niet in het basispakket hoor.

      Reageer


      • #18
        Ben al heel lang bezig om erachter te komen waarom Delta bepaalde HD zenders niet in HD doorgeeft, maar ze kunnen of willen geen antwoord geven.
        Voorbeeld : Waarom 24 Kitchen wel in HD en Fox Sports 5 niet ?
        Ik hoef een bloemkool niet in HD te zien.
        Omdat Fox Sports 5 regelmatig live tennis uitzendt lijkt het me toch vrij normaal dat je deze betaalde zender in HD kan bekijken ?

        Reageer


        • #19
          Ik doe maar een wilde gok, ze bepalen zelf wat en in welke kwaliteit ze doorgeven en zijn niet verplicht dat uit te leggen?

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Wij hebben als voordeel in het zenderaanbod tov Caiway : Euronews en Omroep Zeeland in HD
              voor de rest zijn er nogal wat verschillen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Wij hebben als voordeel in het zenderaanbod tov Caiway : Euronews en Omroep Zeeland in HD
                voor de rest zijn er nogal wat verschillen.
                Klopt heel veel verschillen zelfs. Euronews HD zit inmiddel ook op het nieuwe interactieve platform van Caiway (simpel die wordt gedeeld met Delta) en dat zal ook wel gelden voor Omroep Zeeland. Gevolg is dan weer dat de andere regionalen ook moeten omdat wij in het oosten TV Oost dan graag in HD hebben.

                Maar zou toch mooi zijn wanneer iemand van Delta eens reageert hier... Kennelijk wil men mij niet als klant.

                Reageer


                • #23
                  Inmiddels zie ik dat Foxsports 5 nu in HD uitzend op de interactieve ontvanger en online op de pc en tablet,telefoon via de Delta app.
                  ga zo door Delta nu nog Foxsports 6 in HD en de overige 2 Ziggosport totaal HD zenders te weten Ziggosport Docu en Ziggo Sport Extra.

                  Reageer


                  • #24
                    Fox Sports 6 zal zeker nog wel volgen, bij Caiway is deze ook HD via de app en via interactief. Het platform wordt gedeeld en ik heb het idee dat men (vandaag) aan het sleutelen is mede omdat er bij beide providers vandaag zenders worden toegevoegd. Hou ons op de hoogte!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X