Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HD

    Deze week met afgrijzen zitten kijken naar live tennis op Fox Sports 5.
    Waarom wordt deze zender nog steeds niet in HD doorgegeven?

  • #2
    Ik ben het helemaal met je eens en dat zelfde geldt ook voor interactieve tv voor Foxsports 6 ook in HD moeten en zou voor de gemist optie die is er ook nog niet voor Foxsports 3 HD, Foxsports 4 HD en Foxsports 5 idem dito.
    Laatst bewerkt door loeffenr; 21 May 2019, 08:50.

    Reageer


    • #3
      Via het zenderoverzicht kun je controleren welke zenders momenteel in HD worden uitgezonden.

      Als er wijzigingen komen in het aanbod worden deze aan dit overzicht toegevoegd. Hierover is op dit moment nog geen informatie beschikbaar.

      Reageer


      • #4
        Zeker omdat dit een betaalde zender is.
        Maar helaas bepaalt het almachtige Delta wat we voorgeschoteld krijgen terwijl andere providers (Ziggo) dit wel in HD doorgeven.

        Reageer


        • #5
          Nu het interactieve televisie gebeuren gebundeld wordt met Caiway, verwacht ik dat er snel aanzienlijk meer HD zenders bijkomen bij Delta.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
            Nu het interactieve televisie gebeuren gebundeld wordt met Caiway, verwacht ik dat er snel aanzienlijk meer HD zenders bijkomen bij Delta.
            hoop doet leven, ook valse hoop.
            er zal ongetwijfeld e.e.a. gelijk getrokken worden, maar of dat meteen meer HD zenders oplevert, dat betwijfel ik

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
              Via het zenderoverzicht kun je controleren welke zenders momenteel in HD worden uitgezonden.
              Er staat volgens mij een typo in die lijst - Eurosport 2 is niet in HD (ik kan hem in ieder geval niet vinden in mijn HD zenderlijst op mijn Humax). Klopt dat?
              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: meurosport2.jpg
Bekeken: 139
Grootte: 17,0 Kb
ID: 174611
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door briksem Bekijk bericht
                Zeker omdat dit een betaalde zender is.
                Maar helaas bepaalt het almachtige Delta wat we voorgeschoteld krijgen terwijl andere providers (Ziggo) dit wel in HD doorgeven.
                Er was indertijd eenzelfde discussie bij de zenders van HBO en Film1. E.e.a. was het gevolg van de beperkte bandbreedte die we hadden (analoge kanalen zaten in de weg). Nu die zijn uitgefaseerd zou het geen probleem meer moeten zijn...
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 May 2019, 16:53.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11

                      Reageer


                      • #12
                        Meer informatie over de prijswijziging vind je terug via deze link.

                        Reageer


                        • #13
                          Bij jullie partner kan het dus wel allemaal in Full HD https://www.caiway.nl/televisie/zend...-international en bij Ziggo sporttotaal idem dito zie: https://www.caiway.nl/televisie/zend...o-sport-totaal ook allen in Full HD.

                          Reageer


                          • #14
                            Klopt Caiway heeft deze zenders WEL in HD, ik neem aan dat via interactieve tv (waar Caiway en Delta inmiddels het platform delen) dit ook bij Delta allemaal naar HD gaat ??
                            Premium zenders moet HD de standaard zijn, daar wordt veel geld voor uitgegeven door de abonnees.

                            Reageer


                            • #15
                              Niet alleen de premium zenders zijn daar in HD maar bijvoorbeeld ook in HD in hun basispakket zender zit ook ARD HD en ZDF HD die bij Delta nog steeds in SD worden uitgezonden en wat ook opvallend is dat daar RTL Deutschland in hun basispakket zit en bij Delta in het buitenland pakket.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X