Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox sports eredivie 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door 5443345 Bekijk bericht
    Nee het doet het niet, wilt u mijn adres kunt u het activeren
    Laatst bewerkt door Ferry; 2 Feb 2019, 22:24.

    Reageer


    • #17
      Ja of 5 per maand extra betalen. Mijn gegevens ingevuld en akkoord gekregen alleen nu geen fox 1

      Reageer


      • #18
        Ik heb geen internet bij delta, maar wel tv en gas en elektriciteit

        Reageer


        • #19
          Hoe kom het dat ik via de link van delta mijn klant nummer in geef en akkoord voor fox 1 dat ik nu geen fox1 heb

          Reageer


          • #20
            Wij hebben een premium abonnement. Ik ontvang dus maar op 1 smartcard fox sports 1

            Reageer


            • #21
              5443345 het zou nu actief moeten wezen. Heb je beeld op zender 14?

              Reageer


              • #22
                Nee, nog steeds niet. Op 1 card wel, op de andere zit National geog. op kanaal 14 en op de derde card krijg ik foutmelding E 16-4

                Reageer


                • #23
                  Weinig beeld op 14. Ik ga maandag wel maar delta winkel in terneuzen. Ben ik heel benieuwd wat hun uitleg zal zijn.

                  Reageer


                  • #24
                    Bij een Delta Mobiel Sim-only abonnement zit Fox Sport Eredivisie (1, 2 en 3) er gratis bij. Er zijn tijdelijk geen aansluitkosten.

                    Kom gerust eens langs in 1 van de Delta winkels in Goes, Terneuzen of Middelburg. 6 dagen per week geopend inclusief koopavond. Ook op koopzondag geopend. (morgen, 3 februari in Middelburg van 13:00-17:00 uur.)

                    Fijne avond en graag tot ziens in de winkel.

                    De koffie staat klaar.

                    Reageer


                    • #25
                      Fox sport 1 kan ik plotseling sinds gisteren (ontdekt) niet meer ontvangen. Ik heb een Alles in 1 Super abonnement van euro 75 en dit zit in mijn pakket. Ik heb mijn smartcard al een keer ververst maar dat helpt allemaal niets. Zeer slordig van Delta. Ik krijg de code E16-4 op mijn scherm dat deze zender niet in mijn pakket zit. Toch bij Mijn Delta wordt aangegeven dat deze wel in mijn pakket zit. Kan dit opgelost worden aub.

                      Reageer


                      • #26
                        Hallo Voet, Kan je eens controleren of het inmiddels werkt?

                        Reageer


                        • #27
                          Gisteren abonnement gewijzigd voor fox sport, kanaal 14, maar tot op heden nog steeds niets.

                          Reageer


                          • #28
                            Beste Wiva, Zie je het pakket al wel staan in je MijnDELTA account? Je kan dit terugvinden onder producten -televisie zodra je bent ingelogd.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Voet Bekijk bericht
                              Fox sport 1 kan ik plotseling sinds gisteren (ontdekt) niet meer ontvangen. Ik heb een Alles in 1 Super abonnement van euro 75 en dit zit in mijn pakket. Ik heb mijn smartcard al een keer ververst maar dat helpt allemaal niets. Zeer slordig van Delta. Ik krijg de code E16-4 op mijn scherm dat deze zender niet in mijn pakket zit. Toch bij Mijn Delta wordt aangegeven dat deze wel in mijn pakket zit. Kan dit opgelost worden aub.
                              Als het goed is zou het weer moeten werken. Kun je dit testen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X