Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox sports eredivie 1

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Fox sports eredivie 1

wij kunnen plotseling fox sports eredisie 1(kanaal 14) niet meer ontvangen op één tv. Op een andere tv doet hij het nog wel. Ik heb de smartcard er al uit gehad. Wat kan het probleem zijn? Hij geeft foutmelding E16-4
  • 28 Reacties

Hier ook, ook kanaal 422 (zit in mijn pakket) niet meer te bereiken. Na resetten wel weer 14 te ontvangen maar nog steeds 422 niet.

Reageer

Op mijn TV ook geen 422 en 423 te zien, maar wel 424 en 425 buitenlands voetbal wat ik normaal niet heb!!!

Reageer

Hier ook Fox kanalen 422 en 423 niet te ontvangen geeft aan foutmelding E18-4 deze zender niet beschikbaar in deze regio. Alle andere Fox kanalen werken wel.(Zitten ook in mijn pakket)
        Laatst bewerkt door loffermans; 2 weken geleden.

Reageer

Echt weer delta knuts. Ook ik kan niet in op de zenders 422+423. Lekker hoor moet ik Ajax kijken

Reageer

vanwinkel en mapideko1 werkt het weer?

Reageer

Nee, nog steeds niet

Reageer

En op de derde tv heb ik op kanaal 14 National Geographic

Reageer

Krijg mailtje van delta dat het buiten je abonnement valt betaal jr 5 euro extra geen klote fox 1 nu. Ben wel zo klaar met delta

Reageer

Hou een keer aan jullie afspraken dan steeds het commercieel gelul

Reageer

@ceestims , loffermans en BramKot werkt het ook weer?

Reageer

Bij mij werken ze weer !!

Reageer

Dus als ik het goed begrijp, kun je Fox sports 1 maar op 1 smartcard ontvangen? Sinds 1 febr? Heb ik anders geen bericht van gehad

Reageer

Nee het doet het niet, wilt u mijn adres kunt u het activeren

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mapideko1 Bekijk bericht
                              Dus als ik het goed begrijp, kun je Fox sports 1 maar op 1 smartcard ontvangen? Sinds 1 febr? Heb ik anders geen bericht van gehad
                              Nee, je kan maximaal 3 smartcards koppelen. Alleen per 28-1 is het FOX Sport abonnement uit het standaardpakket gehaald. Dit pakket is alleen gratis voor klanten met een Premium internet pakket of hoger.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X