Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox sports eredivie 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fox sports eredivie 1


  • #2
    Hier ook, ook kanaal 422 (zit in mijn pakket) niet meer te bereiken. Na resetten wel weer 14 te ontvangen maar nog steeds 422 niet.

    Reageer


    • #3
      Op mijn TV ook geen 422 en 423 te zien, maar wel 424 en 425 buitenlands voetbal wat ik normaal niet heb!!!

      Reageer


      • #4
        Hier ook Fox kanalen 422 en 423 niet te ontvangen geeft aan foutmelding E18-4 deze zender niet beschikbaar in deze regio. Alle andere Fox kanalen werken wel.(Zitten ook in mijn pakket)
        Laatst bewerkt door loffermans; 2 Feb 2019, 20:45.

        Reageer


        • #5
          Echt weer delta knuts. Ook ik kan niet in op de zenders 422+423. Lekker hoor moet ik Ajax kijken

          Reageer


          • #6
            vanwinkel en mapideko1 werkt het weer?

            Reageer


            • #7
              Nee, nog steeds niet

              Reageer


              • #8
                En op de derde tv heb ik op kanaal 14 National Geographic

                Reageer


                • #9
                  Krijg mailtje van delta dat het buiten je abonnement valt betaal jr 5 euro extra geen klote fox 1 nu. Ben wel zo klaar met delta

                  Reageer


                  • #10
                    Hou een keer aan jullie afspraken dan steeds het commercieel gelul

                    Reageer


                    • #11
                      @ceestims , loffermans en BramKot werkt het ook weer?

                      Reageer


                      • #12
                        Bij mij werken ze weer !!

                        Reageer


                        • #13
                          Dus als ik het goed begrijp, kun je Fox sports 1 maar op 1 smartcard ontvangen? Sinds 1 febr? Heb ik anders geen bericht van gehad

                          Reageer


                          • #14
                            Nee het doet het niet, wilt u mijn adres kunt u het activeren

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door mapideko1 Bekijk bericht
                              Dus als ik het goed begrijp, kun je Fox sports 1 maar op 1 smartcard ontvangen? Sinds 1 febr? Heb ik anders geen bericht van gehad
                              Nee, je kan maximaal 3 smartcards koppelen. Alleen per 28-1 is het FOX Sport abonnement uit het standaardpakket gehaald. Dit pakket is alleen gratis voor klanten met een Premium internet pakket of hoger.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X