Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Totaal app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sport Totaal app

    Zojuist Ziggo Sport Totaal app geinstalleerd op mijn smart phone.
    Om in te loggen kies ik voor "Delta verbindt" om abonnement te verifieeren.
    Nadat ik mijn postcode en smartcardnummer of Delta accountnaam heb ingevuld blijf ik de melding krijgen dat de combinatie niet geldig/onbekend is.

    Prettig detail:
    Als ik bij de default 'Postcode' waarde '1234AB' en bij 'smartcardnummer / gebruikersnaam' de default '12345678901 of pjansen' laat staan en daarna gewoon op de 'Inloggen' button klik, werkt alles zonder problemen.

    Is dit een bug of wordt ik automatisch gevalideerd omdat ik met Delta registratie via het Zeelandnet netwerk internet gebruik?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Heb je misschien meerdere smartcards?
    Zo ja, ook al eens het smartcardnummer van een andere card geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Ik heb ze allen geprobeerd. Zoals ik aangaf, als ik na de geweigerde login op 'Inloggen' klik, kan ik de app gewoon gebruiken, settings aanpassen etc. Dus het werkt wel alleen weet ik niet op wiens account ik nu Ziggo Sport Totaal zit te volgen
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Het werkt gelukkig wel, dat is het belangrijkste, niet waar?
        Stuur anders een mailtje naar [email protected]
        Verwijs erin naar dit item en vraag met welk smartcardnummer je nu eigenlijk bij Ziggo Sport Totaal door Delta bent aangemeld.

        Misschien dat je tijdelijke internetbestanden/cookies verwijderen op je smartphone je die duidelijkheid ook zou geven.
        Persoonlijk zou ik dat om zoites niet doen.

        Waarom is het belangrijk dit te weten?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
          Zojuist Ziggo Sport Totaal app geinstalleerd op mijn smart phone.
          Om in te loggen kies ik voor "Delta verbindt" om abonnement te verifieeren.
          Nadat ik mijn postcode en smartcardnummer of Delta accountnaam heb ingevuld blijf ik de melding krijgen dat de combinatie niet geldig/onbekend is.

          Prettig detail:
          Als ik bij de default 'Postcode' waarde '1234AB' en bij 'smartcardnummer / gebruikersnaam' de default '12345678901 of pjansen' laat staan en daarna gewoon op de 'Inloggen' button klik, werkt alles zonder problemen.

          Is dit een bug of wordt ik automatisch gevalideerd omdat ik met Delta registratie via het Zeelandnet netwerk internet gebruik?
          LOL!

          Dit lijkt mij duidelijk niet zoals het hoort. Ik heb hier uitgelogd met mijn eigen account en daarna op inloggen geklikt zonder iets in te vullen en dat werkt inderdaad
          Zonder gelijk met een vinger te wijzen vermoed ik dat er bij Ziggo iets niet helemaal goed gaat en dat het verband heeft met het niet kunnen inloggen van mensen die onlangs het pakket hebben gestart. Maar dat is slechts een shot in the dark
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Zonder gelijk met een vinger te wijzen vermoed ik dat er bij Ziggo iets niet helemaal goed gaat en dat het verband heeft met het niet kunnen inloggen van mensen die onlangs het pakket hebben gestart.
            Ik ben zeker al 6 jaar lid van dat kanaal (heette toen wel anders) - kun jij wel weer inloggen met je eigen gegevens?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
              ...kun jij wel weer inloggen met je eigen gegevens?
              Ja hoor, geen enkel probleem. Volgens mij speelt het probleem met niet kunnen inloggen alleen bij mensen die onlangs hun pakket hebben aangemeld. Het lijkt erop dat die mensen niet in de database staan om toegang te krijgen. Oudere abonnee's lijken geen probleem te ondervinden en kunnen wel inloggen.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Ik heb nu ook het probleem dat ik niet kan inloggen op de app van Ziggo totaal.
                Contact gehad met de klantenservice van Delta en ze zien hiervoor geen oplossing.
                Iemand enig idee

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door jdebl Bekijk bericht
                  Ik heb nu ook het probleem dat ik niet kan inloggen op de app van Ziggo totaal.
                  Contact gehad met de klantenservice van Delta en ze zien hiervoor geen oplossing.
                  Iemand enig idee
                  Welke foutmelding krijg je op het scherm? Kan je mij een e-mailsturen met je klantgegevens dan kijk ik dit verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X