Zojuist Ziggo Sport Totaal app geinstalleerd op mijn smart phone.
Om in te loggen kies ik voor "Delta verbindt" om abonnement te verifieeren.
Nadat ik mijn postcode en smartcardnummer of Delta accountnaam heb ingevuld blijf ik de melding krijgen dat de combinatie niet geldig/onbekend is.
Prettig detail:
Als ik bij de default 'Postcode' waarde '1234AB' en bij 'smartcardnummer / gebruikersnaam' de default '12345678901 of pjansen' laat staan en daarna gewoon op de 'Inloggen' button klik, werkt alles zonder problemen.
Is dit een bug of wordt ik automatisch gevalideerd omdat ik met Delta registratie via het Zeelandnet netwerk internet gebruik?
Om in te loggen kies ik voor "Delta verbindt" om abonnement te verifieeren.
Nadat ik mijn postcode en smartcardnummer of Delta accountnaam heb ingevuld blijf ik de melding krijgen dat de combinatie niet geldig/onbekend is.
Prettig detail:
Als ik bij de default 'Postcode' waarde '1234AB' en bij 'smartcardnummer / gebruikersnaam' de default '12345678901 of pjansen' laat staan en daarna gewoon op de 'Inloggen' button klik, werkt alles zonder problemen.
Is dit een bug of wordt ik automatisch gevalideerd omdat ik met Delta registratie via het Zeelandnet netwerk internet gebruik?
Reageer