Als ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Ci+ module herkent de kaart niet.
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door pirilijAls ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.
Staat er ook nog een bepaalde foutmelding of E-code op?
Heb je toevallig een nieuwe smartcard, want dan kan het ook nog zo zijn dat je de kaart eerst administratief moet aanmelden.
Heb je de smartcard wel met de juiste zijde in de CI+ module gedaan? Op de CI+ module staat aangegeven aan welke kant de chip moet zitten.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Eddy de KortOorspronkelijk gepost door AnetteFijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier!Ik snap dat je goed geholpen bent door Ptrol. Daar is het forum ook voor. Klanten die klanten helpen. Ik hou alleen overzicht en zag dat je het antwoord nog niet als beste had gemarkeerd, dus heb ik hier een reactie geplaatst dat ik het fijn vind dat het weer werkt en heb ik Ptrol haar antwoord gemarkeerd als beste antwoord voor je.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer