Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ci+ module herkent de kaart niet.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ci+ module herkent de kaart niet.

    Als ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.

  • #2
    Ga eens naar mijn delta en log in.
    Refresh de smartcard eens ( tv aan ).
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=407,E=0000061636589156868,K=526,Sxi= 7,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door pirilij
      Als ik de tv aanzet krijg ik na enkele minuten de melding herken de smartkaart niet . Daar na 5 tot 10 minuten herken hij de kaart wel . Wat kan ik eraan doen . Heb op forum gekeken maar geen afdoend antwoord gevonden.
      Beste pirilij,

      Staat er ook nog een bepaalde foutmelding of E-code op?


      Heb je toevallig een nieuwe smartcard, want dan kan het ook nog zo zijn dat je de kaart eerst administratief moet aanmelden.
      Heb je de smartcard wel met de juiste zijde in de CI+ module gedaan? Op de CI+ module staat aangegeven aan welke kant de chip moet zitten.

      Reageer


      • #4
        Ik heb gedaan wat Ptrol geschreven heeft hierboven en is weer in orde in ieder geval, dus voor is DAT het antwoord en de OPLOSSING he!

        Reageer


        • #5
          Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier!

          Reageer


          • #6
            Heb alles gedaan en het werk niet ben naar de winkel gegaan en morgen zetten ze er een update op de ci+ modus. dus ik wacht af anders een nieuwe

            Reageer


            • #7
              Trouwens het kaartje is goed want die doet het op de andere tv alleen de ci+ modus werk niet

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door pirilij
                Heb alles gedaan en het werk niet ben naar de winkel gegaan en morgen zetten ze er een update op de ci+ modus. dus ik wacht af anders een nieuwe
                Ik hoop voor je dat de winkel je daar verder bij kan helpen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Anette
                  Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier!
                  Hoi Anette, ik reageerde op Ptrol zijn advies he en de mijne werkt weer goed tot nu toch, trouwens er uit halen en even wachten en terug plaatsen werktte ook hoor.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Eddy de Kort
                    Oorspronkelijk gepost door Anette
                    Fijn dat het probleem is verholpen. Ik wens je veel kijkplezier!
                    Hoi Anette, ik reageerde op Ptrol zijn advies he en de mijne werkt weer goed tot nu toch, trouwens er uit halen en even wachten en terug plaatsen werktte ook hoor.
                    Geen probleem hoor! Ik snap dat je goed geholpen bent door Ptrol. Daar is het forum ook voor. Klanten die klanten helpen. Ik hou alleen overzicht en zag dat je het antwoord nog niet als beste had gemarkeerd, dus heb ik hier een reactie geplaatst dat ik het fijn vind dat het weer werkt en heb ik Ptrol haar antwoord gemarkeerd als beste antwoord voor je.

                    Reageer


                    • #11
                      Bedankt voor de antwoorden als ik morgen terug kom van de winkel laat ik weten hoe het is afgelopen

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          [quote=pirilij]

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X