Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst op interactieve tv ontvanger

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Inderdaad fred44nl komt goed

    Reageer


    • #17
      Nou ,hier in Terneuzen kan ik nog geen teletekst te voorschijn toveren.
      Ok het knopje TEXT moet kapot zijn.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
        Nou ,hier in Terneuzen kan ik nog geen teletekst te voorschijn toveren.
        Ok het knopje TEXT moet kapot zijn.
        Kan je dit eens testen op kanaal 1, 2 of 3 ?Teletekst zou hierop beschikbaar moeten zijn.

        Reageer


        • #19
          Teletekst werkt nu wel op kanaal 1 - 2 - 3 en op kanaal 40 - 41 en 42.
          Krijg nog wel heel snel een melding : geen teletekst available te zien ,daarna komt teletekst te voorschijn.

          Reageer


          • #20
            Eindelijk teletext . Maar pagina 888 nog steeds niet bereikbaar. Wanneer ik 888 ingeef springt de pagina weer terug op vorige pagina. Wat is de oorzaak?

            Reageer


            • #21
              Teletekst via kanaal 888 is niet beschikbaar op de interactieve ontvanger.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                Teletekst via kanaal 888 is niet beschikbaar op de interactieve ontvanger.
                Ik ben hier nieuw op het forum heb vanaf 27 juni glasvezel in buiten gebied van Wijk bij Duurstede

                Wanneer komt dit werkend?
                Want dit belangrijk voor mijn vrouw want die heeft Tinnitus dus kijkt tv zonder geluid maar heeft de ondertiteling nodig.

                O ja dit heb ik nog even gevonden volgens het wetboek.

                Besluit van 19 september 2006 tot wijziging van het Mediabesluit (ondertiteling ten behoeve van mensen met een auditieve beperking)

                Wij Beatrix, bij de gratie Gods, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, enz. enz. enz.
                Op de voordracht van Onze Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 7 juli 2006, nr. MLB/JZ/2006/28.353;
                Gelet op de artikelen 54a, derde lid, en 71o, tweede lid, van de Mediawet;
                De Raad van State gehoord (advies van 2 augustus 2006, nr. W05.06.0238/III);
                Gezien het nader rapport van Onze Minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap van 13 september 2006, nr. MLB/JZ/2006/34.561;

                Hebben goedgevonden en verstaan:

                ARTIKEL I

                Het Mediabesluit wordt als volgt gewijzigd:
                A
                Na artikel 16 wordt een nieuw artikel ingevoegd, luidende:
                Artikel 16a

                • 1. In de zendtijd voor televisie van de gezamenlijke instellingen die zendtijd hebben verkregen voor landelijke omroep is met ingang van de in het tweede lid genoemde tijdstippen ten minste een daarbij genoemd percentage van de totale hoeveelheid zendtijd die wordt besteed aan oorspronkelijk Nederlandstalige programmaonderdelen, voorzien van ondertiteling ten behoeve van mensen met een auditieve beperking.
                • 2. Het in het eerste lid bedoelde percentage is met ingang van:
                  a. 1 januari 2008 ten minste 80 procent;
                  b. 1 januari 2009 ten minste 85 procent;
                  c. 1 januari 2010 ten minste 90 procent;
                  d. 1 januari 2011 ten minste 95 procent.
                • 3. Voor de toepassing van dit artikel worden de programmaonderdelen verzorgd door de Stichting Etherreclame buiten beschouwing gelaten.





                Laatst bewerkt door River69; 3 Jul 2019, 12:42.

                Reageer


                • #23
                  Ik zou je graag aangeven wanneer dat werkend is, maar daar kan ik helaas niets over zeggen op dit moment. Echter, wanneer je interactief kijkt, dan heb je ook een kabelsignaal waarop een regulier signaal binnen komt waarmee je via de coax tv kan kijken. Als je echt afhankelijk bent van de ondertiteling, dan is dat een goede optie.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht
                    Ik zou je graag aangeven wanneer dat werkend is, maar daar kan ik helaas niets over zeggen op dit moment. Echter, wanneer je interactief kijkt, dan heb je ook een kabelsignaal waarop een regulier signaal binnen komt waarmee je via de coax tv kan kijken. Als je echt afhankelijk bent van de ondertiteling, dan is dat een goede optie.
                    Ja maar ik heb geen kabel we hebben glasvezel dus via ethernet

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door River69 Bekijk bericht

                      Ja maar ik heb geen kabel we hebben glasvezel dus via ethernet
                      Ook al heb je glasvezel, er zou vanuit de hoofdaansluiting een mogelijkheid moeten zijn om een COAX kabel aan te sluiten voor TV signaal, dit is het "Kabel signaal"Waar Mathijs het over heeft. Dit kan dus gebruikt worden in de tussen periode.

                      We zijn hard bezig om ervoor te zorgen dat voor iedereen Teletekst en ondertiteling beschikbaar krijgt op DELTA Interactieve TV.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door LexA Bekijk bericht

                        Ook al heb je glasvezel, er zou vanuit de hoofdaansluiting een mogelijkheid moeten zijn om een COAX kabel aan te sluiten voor TV signaal, dit is het "Kabel signaal"Waar Mathijs het over heeft. Dit kan dus gebruikt worden in de tussen periode.

                        We zijn hard bezig om ervoor te zorgen dat voor iedereen Teletekst en ondertiteling beschikbaar krijgt op DELTA Interactieve TV.
                        Dat is onjuist. Heb je glasvezel in de gebieden Twente of Albrandswaard of glasvezel buitenaf en heb je Delta als provider dan gaat e.e.a. niet op, dan heb je GEEN COAX erbij.
                        Kortom Delta heeft gewoon de plicht om dit werkend op te leveren.

                        Reageer


                        • #27
                          Klinkt misschien vreemd maar ik heb al een hele tijd DIT maar soms is er niet naar te kijken omdat het beeld of het geluid weg valt ,en als ik echt niet nodig de DIT hoef te gebruiken om een programma terug te zien of een opname te bekijken .
                          Heb ik nog altijd de kaart in de tv zitten , en met mijn logitech elite ab schakel ik binnen 10 seconden over van DIT naar de kaart .
                          Ik weet het is misschien niet de beste oplossing omdat de DIT beeldkwaliteit beter is en je er 3 euro voor betaal maar het is maar een tip om een hoop frustratie te voorkomen totdat de DIT vlekkeloos zijn werk doet .


                          als je je longen voorbij loopt heb je geen lucht meer.

                          Reageer


                          • #28
                            Dus als iemand een abonnement neemt op Delta glasvezel, ( buiten Zeeland dus) dan zit er ook een coaxaansluiting op dat glasvezelmodem en heb je ook gewoon DVB-C ?

                            Het is compleet nieuw voor mij wat ik nu lees. Wat een service zeg !!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door turbo6208 Bekijk bericht
                              Klinkt misschien vreemd maar ik heb al een hele tijd DIT maar soms is er niet naar te kijken omdat het beeld of het geluid weg valt ,en als ik echt niet nodig de DIT hoef te gebruiken om een programma terug te zien of een opname te bekijken .
                              Heb ik nog altijd de kaart in de tv zitten , en met mijn logitech elite ab schakel ik binnen 10 seconden over van DIT naar de kaart .
                              Ik weet het is misschien niet de beste oplossing omdat de DIT beeldkwaliteit beter is en je er 3 euro voor betaal maar het is maar een tip om een hoop frustratie te voorkomen totdat de DIT vlekkeloos zijn werk doet .


                              als je je longen voorbij loopt heb je geen lucht meer.
                              Nou is mijn vraag hoe je dat voor mekaar krijgt?
                              Wat heb je nodig en handleiding hoe je dit doet?

                              Reageer


                              • #30
                                Waar het hele verhaal nu om draait is ofdat je ook een groene tv coaxkabel (van Delta) in de meterkast hebt ?

                                Dus er ook een mogelijkheid voor een digitale tv coax aansluiting is.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X