Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Teletekst op interactieve tv ontvanger

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

STREAM

• eskil2010
    begon een topic Teletekst op interactieve tv ontvanger
    Teletekst op interactieve tv ontvanger
    Sinds 6 maanden interactieve tv met gebreken oa zenders op volgorde zetten ,teletekst en ondertiteling (888) zou in kwartaal 2 verwezenllijkt zijn maar tot op heden nog niets van dit al.Hoelang gaat dit nog duren .?
    eskil2010 in DELTA Digitale TV

• Terster
    antwoordde
    tis even afwachten
    Terster in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• snoepdoos
    antwoordde
    snoepdoos in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Edwinb
    antwoordde
    Op dit moment richten we ons op het verbeteren van dit product.
    Hier wordt op de achtergrond hard aan gewerkt.

Toekomstige updates worden gemeld via dit service forum.
    Edwinb in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• River69
    antwoordde
    Vreemd dat Delta niet reageert op dit probleem hoe lang moet je testen om dit voor elkaar te krijgen ze zijn niet echt open voor dit probleem.
    River69 in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Terster
    antwoordde
    Misschien durven ze niet meer, verwachtingsdatums te geven.

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Is er iets in de plaats gekomen van de roadmap?
    niet echt.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• snoepdoos
    antwoordde
    Is er iets in de plaats gekomen van de roadmap?

Laat een reactie achter:

• fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Een roadmap van 2018 dit nu nog niet is gehaald??
    die roadmap is van tafel gehaald, dat is iets anders.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Bordewolf
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Terster Bekijk bericht
    Ze zijn er mee bezig. Wil je die dingen (teletext / ondertiteling) die DVB-C (tv via coax kabel) levert dan stap over op DVB-C. Wil je die dingen die IPTV levert stap over op IPTV.
    Dat gaat niet op voor glasvezelklanten van Delta in het Caiwaygebied. Daar levert Delta geen DVB-C.

Een roadmap van 2018 dit nu nog niet is gehaald?? En dan wel hetzelfde product bij Caiway gaan leveren???
    Of is de interface voor COAX ook nog anders dan voor glasvezel? Ik dacht zelf van niet.
    Bordewolf in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Vrieskist
    antwoordde
    Ze zijn er mee bezig. Wil je die dingen (teletext / ondertiteling) die DVB-C (tv via coax kabel) levert dan stap over op DVB-C. Wil je die dingen die IPTV levert stap over op IPTV.
    Op KPN werkt het gewoon wel, is ook helemaal niet moeilijk. Gewoon een partij zoeken die dat kan maken/leveren in plaats van die rommelaars waar ze nu mee bezig zijn.
    Vrieskist in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Vrieskist
    antwoordde
    even kijken, de apps zijn erbij gekomen. De ondertiteling op npo 1 2 3. Het synchroniseren van geluid en beeld in het menu. en sleep timer. en het opname en pauzeren en begin gemist. en eigenlijk nog veel meer. Nu weet ik dat het systeem er al weer een tijdje is, maar het heeft, als ik eerlijk ben, geen moment stil gestaan.
    Ik kan me vergissen, maar volgens mij gaat het hier over ondertiteling. Opnemen en pauzeren zit er al in vanaf het begin en heeft voorzover ik weet amper goed gewerkt. In de loop der tijd is het eerder slechter dan beter geworden, en hetzelfde geldt voor de beeldkwaliteit. Het heeft inderdaad geen moment stilgestaan, als je achteruit gaat sta je immers ook niet stil.
    Vrieskist in DELTA Digitale TV

Laat een reactie achter:

• Terster
    antwoordde

Laat een reactie achter:

• driepinter
    antwoordde
    snoepdoos

Er was ooit sprake van een Roadmap maar deze is inmiddels van tafel, sommige punten zijn hieruit behaald en andere weer niet.

https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...eve-tv-roadmap
    driepinter in DELTA Digitale TV
    Laatst bewerkt door driepinter; 10 Jul 2019, 17:13.

Laat een reactie achter:

• snoepdoos
    antwoordde
    Teletekst zie ik het nut niet van in, behalve voor de ondertiteling.
    Dat je na al die tijd nog geen ondertiteling kunt instellen bij interactieve televisie, vind ik inderdaad erg vreemd.
    De Caiway klanten zitten nu ook op het platform van Delta en lopen tegen dezelfde tekortkomingen aan.

Bij de Humax kan je ondertiteling instellen, bij iedere televisie met DVB-C, we worden echt terug in de tijd geworpen met het huidige interactieve platform van Delta op dit gebied.

Natuurlijk zijn er ook voordelen zoals begin gemist en uitzending gemist, maar ondertiteling instellen is zo essentieel dat ik niet begrijp waarom dit zo lang al ontbreekt.
    Laatst bewerkt door snoepdoos; 10 Jul 2019, 09:18.

Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X