Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    gisteren is het Road-map topic gesloten, met de mededeling dat iedereen via het forum op de hoogte gehouden zal worden.
    het is nu einde vrijdag middag en er komt dit weekend een update ??
    dat zou betekenen dat de info op z'n minst achteraf gaat komen
    Als er echt verbeteringen door de update komen, maal ik er niet om of ik het van te voren weet of niet.

    Reageer


    • #17
      Lijkt wel op 5 december ga alvast bij de meterkast zitten en zingen.
      Zie ginds komt de up-date van delta er aan

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        Oorspronkelijk gepost door ovdtier
        Er zou dit weekend een grote update moeten gaan komen, ik ben benieuwd...
        hoe kom je aan die wijsheid ??
        nu ben ik ook benieuwd
        Ik had contact met Delta en kreeg te horen dat ik in plaats van opzeggen (wat ik gedaan heb) beter het weekend kon afwachten omdat er dan een grote update komt die veel van de problemen zou moeten oplossen. Ik zal de decodert dit weekend nog eens aansluiten om te kijken of het waar is maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door ovdtier
          Oorspronkelijk gepost door Ankertje
          Is afgezien van deze problemen de beeldkwaliteit een beetje goed van DIT? Ik heb het laatste in een winkel van Delta gezien en op de druk bekeken zenders leek het wel Digitenne zo onscherp en blokkerig.
          Hoort dat zo ?
          Het hoort natuurlijk niet zo maar het is wel zo. De beeldkwaliteit en die van het geluid ook is echt erg slecht. Zeker vergeten met het zeer goede beeld via een decoder of via een smartcard in je TV. Dat het wel kan via IP bewijst KPN die leveren 4K met Dolby geluid en dat is super beeldkwaliteit. Maar daar heb je ook problemen met de opnames, daar heb ik 6 jaar lang last van gehad. DIT is niet echt een succes. Er zou dit weekend een grote update moeten gaan komen, ik ben benieuwd...
          Ok, de KPN heeft ook problemem met opnames? Van de mensen die ik ken met KPN werkt dat nu prima?
          DIT heeft ze dan overgenomen ofzo?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Ankertje
            Is afgezien van deze problemen de beeldkwaliteit een beetje goed van DIT? Ik heb het laatste in een winkel van Delta gezien en op de druk bekeken zenders leek het wel Digitenne zo onscherp en blokkerig.
            Hoort dat zo ?
            Dat lijkt me niet goed te zijn. Bij mij is de beeldkwaliteit erg goed, haast gelijk aan die van de normale digitale tv. Daarbij zijn er een aantal zenders via DIT wel in HD te ontvangen die anders nog gewoon SD zijn.
            Het geluid blijft helaas nog wel ver achter, dat is op alles zenders gewoon stereo in een vrij matige bitrate. Zolang je geen externe versterker o.i.d aansluit zal het nog wel meevallen maar anders valt het toch wel zeer tegen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Marco77
              Het geluid blijft helaas nog wel ver achter, dat is op alles zenders gewoon stereo in een vrij matige bitrate. Zolang je geen externe versterker o.i.d aansluit zal het nog wel meevallen maar anders valt het toch wel zeer tegen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X