Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dit

    Mijn vraag is deze.
    Het 6 maanden gratis gebruik van DIT ( Dit Is Treurig) gaat dit in na 6 maand zonder storingen of na 6 maand na ontvangst en activering heb nu ruim 3 maand in gebruik en nog geen week zonder problemen , ondanks bezoek van Delta monteur die alles gecontroleerd geeft en voor zekerheid modem vernieuwd ,aansluiting binnenkomst internet aansluiting .
    De problemen zij meerdere malen per week geluid weg ,beeld blijft stilstaan , opnieuw moeten inloggen , opnemen uitzendingen , je kiest alleen deze , enkele uren later staan er ca 60 a 70 geprogrammeerd die dan dezelfde naam hebben 9 bv Wielrennen ,documantaire sporza ) Ik ben bang dat ik straks na de termijn van 6 maand gratis ga betalen voor iets dat niet functioneert . Na telf ; contact de opmerking "er wordt druk aan gewerkt maar we hebben andere prioriteiten "

  • #2
    Het beste kun je e-mails sturen over je klachten. Dan ligt ook alles gelijk goed vast indien er een geschil ontstaat.
    Het kan toch niet zo zijn dat je moet betalen voor iets wat nog niet goed werkt.

    Reageer


    • #3
      Helaas moet ik ook gewoon gaan betalen (eerste factuur al ontvangen) voor een dienst die zich nog duidelijk in een soort testfase bevindt. Kom zelf ook over van KPN en heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik ben overgestapt. Niet voor internet, telefoon of TV via een decoder maar voor DIT!

      Reageer


      • #4
        je bent niet verplicht om via DIT naar de TV te kijken.
        er bestaan ook nog steeds heel veel goedwerkende Humax decoders.
        bel de klantenservice en leg daar je klacht voor.
        je bent niet de eerste die uit onvrede DIT heeft teruggestuurd.
        je moet bij de klantenservice wel een beetje aandringen

        Reageer


        • #5
          Ik heb dat gedaan en krijg gewoon te horen dat ik moet gaan betalen. Ik kijk ook niet meer via DIT want dat is slecht voor mijn gezondheid :-) Kijk gewoon via smartcard in TV en dat werkt wel goed.

          Reageer


          • #6
            dan moet je dit topic es bekijken:

            https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...af-willen-8297

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              Heb een vriendin daarop gewezen en ze kon opzeggen en overstappen toen ze er naar verwees.

              Reageer


              • #8
                Is afgezien van deze problemen de beeldkwaliteit een beetje goed van DIT? Ik heb het laatste in een winkel van Delta gezien en op de druk bekeken zenders leek het wel Digitenne zo onscherp en blokkerig.
                Hoort dat zo ?

                Reageer


                • #9
                  als je DIT met een utp-kabel aansluit en dus niet draadloos gebruikt, dan kan de beeldkwaliteit best goed zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Digitenne schijnt in zeeland slechte dekking te hebben.

                    https://www.digitenne.nl/hoe-werkt-d...st-en-dekking/

                    Heb het eens gedaan op mijn postcode.

                    Antwoord.

                    Op het ingevulde adres heeft u waarschijnlijk geen bereik. U kunt Digitenne wel onderweg gebruiken. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de bestellijn: 020-210 50 17

                    Dus nu ga ik mijn tv in de auto gooien en rondje,s rijden.
                    Kijken of ik beeld heb.:P

                    Dit is in Zeeuws-Vlaanderen.
                    Mooi toch. :?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      als je DIT met een utp-kabel aansluit en dus niet draadloos gebruikt, dan kan de beeldkwaliteit best goed zijn.
                      Dan kan de beeldkwaliteit best goed zijn???????
                      Hoort die niet gewoon goed te zijn, zo niet perfect?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ankertje
                        Is afgezien van deze problemen de beeldkwaliteit een beetje goed van DIT? Ik heb het laatste in een winkel van Delta gezien en op de druk bekeken zenders leek het wel Digitenne zo onscherp en blokkerig.
                        Hoort dat zo ?
                        Het hoort natuurlijk niet zo maar het is wel zo. De beeldkwaliteit en die van het geluid ook is echt erg slecht. Zeker vergeten met het zeer goede beeld via een decoder of via een smartcard in je TV. Dat het wel kan via IP bewijst KPN die leveren 4K met Dolby geluid en dat is super beeldkwaliteit. Maar daar heb je ook problemen met de opnames, daar heb ik 6 jaar lang last van gehad. DIT is niet echt een succes. Er zou dit weekend een grote update moeten gaan komen, ik ben benieuwd...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                          Er zou dit weekend een grote update moeten gaan komen, ik ben benieuwd...
                          hoe kom je aan die wijsheid ??
                          nu ben ik ook benieuwd

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            Oorspronkelijk gepost door ovdtier
                            Er zou dit weekend een grote update moeten gaan komen, ik ben benieuwd...
                            hoe kom je aan die wijsheid ??
                            nu ben ik ook benieuwd
                            Ik schat dat O. een it-er is met inside info.

                            Reageer


                            • #15
                              gisteren is het Road-map topic gesloten, met de mededeling dat iedereen via het forum op de hoogte gehouden zal worden.
                              het is nu einde vrijdag middag en er komt dit weekend een update ??
                              dat zou betekenen dat de info op z'n minst achteraf gaat komen

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X