Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutcode E19-4

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutcode E19-4

    Beste,

    Mijn moeder heeft sinds enkele weken digitale TV+internet van Delta. Maar er is nu een probleem met de TV-ontvanger.

    Op dit moment kan zij alleen nl 1,2, 3 en Omroep Zeeland ontvangen.
    De overige zenders geven de foutmelding 'E19-4' je smartcard moet bijgewerkt worden, ondanks dat ze wel in het gekozen zender pakket zitten.
    Ik heb het vermoeden dat de smartcard niet (goed) is aangemeld. Gaarne uw hulp om dit op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Jan

  • #2
    Is de kaart wel aangemeld ( geactiveerd)?
    Laat eens opnieuw naar zenders zoeken.
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=112,E=0000061587729708802,K=8943,Sxi =1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=deltanl_2016

    Ga ook eens naar mijn Delta en log in.
    Dan kan je de smartcard refreshen ( met tv aan ).

    Al opnieuw naar zenders laten zoeken?

    Lukt het dan nog niet, stuur dan een mailtje naar [email protected], dan kan Delta het maandag oppakken.

    Reageer


    • #3
      Beste Jan,

      We hebben je e-mail in goede orde ontvangen. Uiteraard gaan we ervoor zorgen dat je moeder op korte termijn weer digitaal kan kijken.
      De registratie van de kaart is in werking gezet. Hierna zal de kaart zichtbaar zijn via MijnDELTA en kun je deze verversen.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X