Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
    Oorspronkelijk gepost door gertjan
    Alle adviezen opgevolgd / uitgeprobeerd, maar nog steeds geen HD zenders (behalve Ned 1,2 en 3).
    Wellicht is de CI module kaduuk?
    deze pagina kun je hier een overzicht van vinden en kijken welke er bij jou in de buurt zit.

    Reageer


    • #17
      gertjan, probeer nog eens met een ander hoogwaardige coaxcable.
      Ik meen dit laatst op het Forum als oorzaak voor niet kunnen vinden van zenders als oplossing gelezen te hebben.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        @gertjan, probeer nog eens met een ander hoogwaardige coaxcable.
        Ik meen dit laatst op het Forum als oorzaak voor niet kunnen vinden van zenders als oplossing gelezen te hebben.
        Zenders vinden is volgens mij het probleem niet. In de kanaallijst staan ze allemaal. Alleen zijn (behalve Ned 1,2 en 3) de HD kanalen niet te bekijken. Wel SD.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20

            Reageer


            • #21
              Nu krijg ik in beeld:
              Error toestel certificaat
              ongeldig-verlopen-17

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door gertjan
                Nu krijg ik in beeld:
                Error toestel certificaat
                ongeldig-verlopen-17
                als even googled op "Error toestel certificaat ongeldig-verlopen-17"
                dan is er heel wat te doen over dit probleem, zowel bij Ziggo als bij Tweakers.
                het probleem is een bug in de software van de TV.

                hier een mogelijke oplossing:

                Reageer


                • #23
                  Probeer dit eens:
                  de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
                  - achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
                  - op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
                  - bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!
                  ( https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1476005)

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Probeer dit eens:
                    de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
                    - achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
                    - op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
                    - bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!
                    ( https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1476005)
                    Heb ik geprobeerd: In rode letters komt in beeld: "CIPLUS storage test: Failed"
                    Ik ga eerst maar eens zien of er een software update nodig is.
                    Dat wordt morgen, vanavond andere aktiviteiten

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      na enige tijd komt het dan vanzelf weer goed
                      Vreemd verschijnsel
                      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door gertjan
                        Graag advies over oorzaak en oplossing.Groet, gertjan
                        Heb dit probleem toevallig vorige week ook ervaren op mijn Samsung.
                        PTrol's oplossing werkte aanvankelijk ook niet, maar nadat ik daarna de stroom van de TV had gehaald - 20 sec wachten - weer aansluiten en de procedure opnieuw had uitgevoerd werkte dat wel.
                        Mocht het toch niet werken dan zit er in Middelburg op de Euromarkt (@ https://www.christiaanse.nl/contact.html) een winkel die dit zo voor je kan oplossen (tegen betaling weliswaar). Heb geen aandelen - ze hebben mij een paar keer goed geholpen en weten echt alles van Samsung...
                        Succes.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X