Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
HD zenders
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Ptrol@gertjan, probeer nog eens met een ander hoogwaardige coaxcable.
Ik meen dit laatst op het Forum als oorzaak voor niet kunnen vinden van zenders als oplossing gelezen te hebben.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door gertjanNu krijg ik in beeld:
Error toestel certificaat
ongeldig-verlopen-17
dan is er heel wat te doen over dit probleem, zowel bij Ziggo als bij Tweakers.
het probleem is een bug in de software van de TV.
hier een mogelijke oplossing:
Reageer
-
Probeer dit eens:
de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
- achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
- op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
- bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!
( https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1476005)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PtrolProbeer dit eens:
de TV aan te zetten op het HD kanaal NL1 (het enige wat je ontvangt) en
- achtereenvolgens de toetsen 'mute', 2, 4, 7 en 'exit' in te toetsen.
- op het scherm waren vervolgens in rode letters 3 regels te zien die aangaven dat de CI-card succesvol herkend waren.
- bij opnieuw aanzetten van de televisie begon het bekende 'authenticatie start', maar deze keer liep hij door!
( https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1476005)
Ik ga eerst maar eens zien of er een software update nodig is.
Dat wordt morgen, vanavond andere aktiviteiten
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door gertjanGraag advies over oorzaak en oplossing.Groet, gertjan
PTrol's oplossing werkte aanvankelijk ook niet, maar nadat ik daarna de stroom van de TV had gehaald - 20 sec wachten - weer aansluiten en de procedure opnieuw had uitgevoerd werkte dat wel.
Mocht het toch niet werken dan zit er in Middelburg op de Euromarkt (@ https://www.christiaanse.nl/contact.html) een winkel die dit zo voor je kan oplossen (tegen betaling weliswaar). Heb geen aandelen - ze hebben mij een paar keer goed geholpen en weten echt alles van Samsung...
Succes.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer