Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing DIT Euro Songfestival

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing DIT Euro Songfestival

    We zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!

  • #2
    Hier ook weer op DIT Niks songfestival. Hele avond stilstaand beeld, drop-outs en 2x aanmeldingsscherm. Wat een drama is DIT

    Reageer


    • #3
      ik sluit me daar bij aan, ik moet er wel bij vertellen dat het niet alleen bij Nederland 1 alleen was. Het is de laaste tijd vaker dat het beeld stil staat / vast loopt. mooi ontwikkeling zeker de toekomst maar zeker nog niet soepel, ben weer over na aan het denk om terug tegaan naar de coax. En kijken of ik DIT terug kan sturen !!?!?!??
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Toch begrijp ik niet zo goed waarom iemand nu zo graag met DIT wil kijken, ik werk
        zelf al meer dan twee jaar m.b.v de Delta Tv App icm een Chromecast en dat bevalt
        best goed.

        Minder zenders iets van 45 ipv 66 dat klopt, maar programma gemist werkt toch ook normaal zelfs met een Alles en 1 Instap abo.

        En Tsja als de stream het niet meer doet dan geld dit voor alles zowel Browser, App
        en DIT.

        Wie weet krijgen we in het najaar er dan ook Radio kanalen bij in de vernieuwde
        TV App ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter
          Toch begrijp ik niet zo goed waarom iemand nu zo graag met DIT wil kijken, ik werk
          zelf al meer dan twee jaar m.b.v de Delta Tv App icm een Chromecast en dat bevalt
          best goed.

          Minder zenders iets van 45 ipv 66 dat klopt, maar programma gemist werkt toch ook normaal zelfs met een Alles en 1 Instap abo.

          En Tsja als de stream het niet meer doet dan geld dit voor alles zowel Browser, App
          en DIT.

          Wie weet krijgen we in het najaar er dan ook Radio kanalen bij in de vernieuwde
          TV App ?
          Heb DIT gekozen omdat je hierbij meer mogelijkheden hebt dan kijken via een smartcard en/of recorder.
          Werk in ploegendienst dus maak veel gebruik van opnemen.(diverse kanalen tegelijk opnemen), terugkijken en uitzending gemist. Snap best dat er bij nieuwe diensten ook wat opstartproblemen zijn maar hier lijkt het erop dat er MEER problemen ontstaan naarmate de dienst wordt doorontwikkeld. Had de eerste maanden nooit problemen en zie nu gaandeweg steeds meer stilstaand beeld, regelmatig geen beeld, ineens tijdens kijken beeld weg en inlogscherm in beeld en soms zelfs andere zender in beeld op Belgie Een. De wet is hier zeer duidelijk over: Als je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
          Momenteel kijkt men de eerste 6 maanden gratis. Indien er NA die periode nog steeds storingen zijn...Verleng de gratis periode totdat alles goed werkt en de opgestelde roadmap werkzaamheden ook daadwerkelijk zijn uitgevoerd en na behoren werken.

          https://www.rijksoverheid.nl/actueel...foniestoringen

          Reageer


          • #6
            Hier precies hetzelfde. Na twee nummers liep het beeld vast. Kon het kastje ook niet meer uitschakelen, dus stroom eruit. Daarna startte hij opnieuw op, maar kon ik niet inloggen, terwijl ik wel de juiste gegevens ingaf. Gelukkig had ik nog een andere HD recorder (mijn oude) en heb ik via dat ding gekeken. De software voor het DIT is gewoon nog niet goed genoeg om het kastje te plaatsen bij consumenten naar mijn mening. Er klopt nog helemaal niks van. In de eerste instantie was ik vrij positief, want de beeldkwaliteit is prima naar mijn mening, maar na een paar maanden gebruik baal ik ervan dat ik het aangeschaft heb. En Delta: die eerste zes maanden gratis aanbieden kan ik ook op die manier.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rasimaging
              Als je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
              Momenteel kijkt men de eerste 6 maanden gratis. Indien er NA die periode nog steeds storingen zijn...Verleng de gratis periode totdat alles goed werkt en de opgestelde roadmap werkzaamheden ook daadwerkelijk zijn uitgevoerd en na behoren werken.

              https://www.rijksoverheid.nl/actueel...foniestoringen
              Dan heeft men nog 6 weken tijd (tot 1 juli) om de ergste problemen op te lossen, daarna kun je misschien een beroep doen op compensatie wie zal het zeggen.


              N.B.
              Ook met een Premium abonnement (al dan niet icm met een Chromecast)
              kun je meerdere opnames tegelijkertijd maken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter
                Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                Als je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
                Momenteel kijkt men de eerste 6 maanden gratis. Indien er NA die periode nog steeds storingen zijn...Verleng de gratis periode totdat alles goed werkt en de opgestelde roadmap werkzaamheden ook daadwerkelijk zijn uitgevoerd en na behoren werken.

                https://www.rijksoverheid.nl/actueel...foniestoringen
                Dan heeft men nog 6 weken tijd (tot 1 juli) om de ergste problemen op te lossen, daarna kun je misschien een beroep doen op compensatie wie zal het zeggen.


                N.B.
                Ook met een Premium abonnement (al dan niet icm met een Chromecast)
                kun je meerdere opnames tegelijkertijd maken.
                En waar ga ik die opname dan bewaren?

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                    En waar ga ik die opname dan bewaren?
                    https://tv.delta.nl/html5/#/my-recordings

                    en dan wel inloggen natuurlijk.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door cs.schouten
                      We zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
                      Hallo cs.schouten,

                      Allereerst welkom op ons Serviceforum

                      De storing was inderdaad erg vervelend voor veel kijkers van het Songfestival en is direct opgepakt.
                      Mijn excuses voor het ongemak!

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jenni
                        Oorspronkelijk gepost door cs.schouten
                        We zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
                        Hallo cs.schouten,

                        Allereerst welkom op ons Serviceforum

                        Vanavond weer veel storing (15-05-18)

                        De storing was inderdaad erg vervelend voor veel kijkers van het Songfestival en is direct opgepakt.
                        Mijn excuses voor het ongemak!
                        Vanavond weer veel storing (15-05-18) Hoezo direct opgepakt?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door rasimaging
                          Oorspronkelijk gepost door Jenni
                          Oorspronkelijk gepost door cs.schouten
                          We zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
                          Hallo cs.schouten,

                          Allereerst welkom op ons Serviceforum

                          Vanavond weer veel storing (15-05-18)

                          De storing was inderdaad erg vervelend voor veel kijkers van het Songfestival en is direct opgepakt.
                          Mijn excuses voor het ongemak!
                          Vanavond weer veel storing (15-05-18) Hoezo direct opgepakt?
                          Deze storing is bij ons gemeld en gelijk opgepakt.
                          We zijn bezig met het zoeken naar een oplossing om dit te voorkomen, maar helaas zijn zulke dingen nooit met een druk op de knop opgelost.
                          We doen ons uitterste best om er voor te zorgen dat het weer werkt, zodat je weer optimaal gebruik kan maken van onze diensten.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X