We zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Storing DIT Euro Songfestival
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
ik sluit me daar bij aan, ik moet er wel bij vertellen dat het niet alleen bij Nederland 1 alleen was. Het is de laaste tijd vaker dat het beeld stil staat / vast loopt. mooi ontwikkeling zeker de toekomst maar zeker nog niet soepel, ben weer over na aan het denk om terug tegaan naar de coax. En kijken of ik DIT terug kan sturen !!?!?!??Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !
Reageer
-
Toch begrijp ik niet zo goed waarom iemand nu zo graag met DIT wil kijken, ik werk
zelf al meer dan twee jaar m.b.v de Delta Tv App icm een Chromecast en dat bevalt
best goed.
Minder zenders iets van 45 ipv 66 dat klopt, maar programma gemist werkt toch ook normaal zelfs met een Alles en 1 Instap abo.
En Tsja als de stream het niet meer doet dan geld dit voor alles zowel Browser, App
en DIT.
Wie weet krijgen we in het najaar er dan ook Radio kanalen bij in de vernieuwde
TV App ?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinterToch begrijp ik niet zo goed waarom iemand nu zo graag met DIT wil kijken, ik werk
zelf al meer dan twee jaar m.b.v de Delta Tv App icm een Chromecast en dat bevalt
best goed.
Minder zenders iets van 45 ipv 66 dat klopt, maar programma gemist werkt toch ook normaal zelfs met een Alles en 1 Instap abo.
En Tsja als de stream het niet meer doet dan geld dit voor alles zowel Browser, App
en DIT.
Wie weet krijgen we in het najaar er dan ook Radio kanalen bij in de vernieuwde
TV App ?
Werk in ploegendienst dus maak veel gebruik van opnemen.(diverse kanalen tegelijk opnemen), terugkijken en uitzending gemist. Snap best dat er bij nieuwe diensten ook wat opstartproblemen zijn maar hier lijkt het erop dat er MEER problemen ontstaan naarmate de dienst wordt doorontwikkeld. Had de eerste maanden nooit problemen en zie nu gaandeweg steeds meer stilstaand beeld, regelmatig geen beeld, ineens tijdens kijken beeld weg en inlogscherm in beeld en soms zelfs andere zender in beeld op Belgie Een. De wet is hier zeer duidelijk over: Als je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
Momenteel kijkt men de eerste 6 maanden gratis. Indien er NA die periode nog steeds storingen zijn...Verleng de gratis periode totdat alles goed werkt en de opgestelde roadmap werkzaamheden ook daadwerkelijk zijn uitgevoerd en na behoren werken.
https://www.rijksoverheid.nl/actueel...foniestoringen
Reageer
-
Hier precies hetzelfde. Na twee nummers liep het beeld vast. Kon het kastje ook niet meer uitschakelen, dus stroom eruit. Daarna startte hij opnieuw op, maar kon ik niet inloggen, terwijl ik wel de juiste gegevens ingaf. Gelukkig had ik nog een andere HD recorder (mijn oude) en heb ik via dat ding gekeken. De software voor het DIT is gewoon nog niet goed genoeg om het kastje te plaatsen bij consumenten naar mijn mening. Er klopt nog helemaal niks van. In de eerste instantie was ik vrij positief, want de beeldkwaliteit is prima naar mijn mening, maar na een paar maanden gebruik baal ik ervan dat ik het aangeschaft heb. En Delta: die eerste zes maanden gratis aanbieden kan ik ook op die manier.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingAls je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
Momenteel kijkt men de eerste 6 maanden gratis. Indien er NA die periode nog steeds storingen zijn...Verleng de gratis periode totdat alles goed werkt en de opgestelde roadmap werkzaamheden ook daadwerkelijk zijn uitgevoerd en na behoren werken.
N.B.
Ook met een Premium abonnement (al dan niet icm met een Chromecast)
kun je meerdere opnames tegelijkertijd maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinterOorspronkelijk gepost door rasimagingAls je betaald voor een dienst dan moet die dienst uitgevoerd worden Zolang de dienst niet goed uitgevoerd wordt mag hiervoor geen geld worden gevraagd of dient deze gecompenseerd te worden.
N.B.
Ook met een Premium abonnement (al dan niet icm met een Chromecast)
kun je meerdere opnames tegelijkertijd maken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingEn waar ga ik die opname dan bewaren?
en dan wel inloggen natuurlijk.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door cs.schoutenWe zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
Allereerst welkom op ons Serviceforum
De storing was inderdaad erg vervelend voor veel kijkers van het Songfestival en is direct opgepakt.
Mijn excuses voor het ongemak!
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JenniOorspronkelijk gepost door cs.schoutenWe zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
Vanavond weer veel storing (15-05-18)
De storing was inderdaad erg vervelend voor veel kijkers van het Songfestival en is direct opgepakt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door rasimagingOorspronkelijk gepost door JenniOorspronkelijk gepost door cs.schoutenWe zijn de tel kwijtgeraakt hoe vaak de tv uitviel. Wat een DRAMA !!!!!!!!!
Vanavond weer veel storing (15-05-18)
We zijn bezig met het zoeken naar een oplossing om dit te voorkomen, maar helaas zijn zulke dingen nooit met een druk op de knop opgelost.
We doen ons uitterste best om er voor te zorgen dat het weer werkt, zodat je weer optimaal gebruik kan maken van onze diensten.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer