Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Minidecoder: Waarom legt Delta de rekening voor overgang naar digitaal bij de klant?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    En je ziet, hoe je wordt weggezet als je voor anderen opkomt alsof je de vooruitgang wilt tegenhouden.

    :@

    Reageer


    • #17
      Maar daar mag je klaarblijkelijk niet naar verwijzen als je voor anderen opkomt.

      Je ziet hoe je dan wordt weggezet.
      Alsof je de vooruitgang tegenhoudt.
      Niets is minder waar.

      Reageer


      • #18
        Maar beste kerel, je standpunt is bekend, je blijft het er gewoon in rammen, ook al weet je dat Delta er kennis van neemt en niet van plan is om er op terug te komen. Dus voor al die 'anderen' ben je ook niet meer bezig, maar om je puntje, je gelijkje er in te rammen. Met alle respect voor je inzet hoor, mooi dat je Internet Explorer wilt houden en je kunt ook goed linkjes plakken, je draagt hoe dan ook enorm bij hier. Maar je zou ook moeten weten wanneer eens op te houden met steeds hetzelfde punt maken. Tis mooi ewist or.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Allemaal leuk en aardig, dat Delta er niets aan verdient, maar Delta wijzigt het systeem en de klant zal toch op zijn minst de mini-decoder moeten aanschaffen om na de overgangsdatum nog te kunnen kijken.

          Niet de klant kiest Digitaal. Nee die keuze wordt voor hen gemaakt maar de rekening gaat naar hen.

          Er zijn best nog heel veel analoge kijkers en ik vermoed meer dan Delta aangeeft.
          Denk aan oudere 2de toestellen.
          Zij zijn tevreden met wat ze hebben, maar krijgen digitaal door de neus geboord.
          Dat alles voor sneller, internet en allerlei mogelijkheden waar ze soms niets eens abonnement op hebben. ZIJ krijgen daar wel de rekening voor gepresenteerd.

          Delta had op zijn minst iedereen in bruikleen de mini-decoder ter beschikking kunnen stellen.
          Het is Delta die alles uitrolt en straks wel ( extra ) gaat verdienen aan de snellere abonnementen en andere mogelijkeden.
          Op het laatste zit die groep klanten dus helemaal niet te wachten, maar mag er wel voor betalen.

          Dit-decoder lijkt een oplossing, maar is na 6 maanden ook NIET gratis meer.

          Anette, je voert het nodige aan, maar geeft dus geen antwoord op de vraag: "Waarom legt Delta de rekening voor overgang naar digitaal bij de klant?".
          Even een voorbeeld.
          Een tijd geleden maakte microsoft bekend dat windows xp niet meer werd ondersteund en dat men ( zeker voor het internetbankieren) over moest stappen.
          Veel mensen moesten een andere pc aan schaffen om de veiligheid van bankieren vast te stellen.
          Kortom de tijd verandert en ook de techniek.
          Een bedrijf zal dit moeten doen en dan horen de klanten die kosten nu eenmaal te maken.
          Simpelweg. vooruitgang kost nu eenmaal geld.
          En daarover blijven zeuren heeft geen enkel nut.

          Reageer


          • #20
            Zo te zien heeft meneer Wim Jansen ook nog een (analoge) video recorder staan.

            Het is persoonlijk maar ik denk dat mensen met een analoge tv en video dan beter een HUMAX IRHD-5300C/NL Delta kunnen kopen icm met Quantis externe harde schijf .

            De Delta Minidecoder is dan minder geschikt voor deze woonkamer situatie.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X