Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen digitale zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Staan beide smartcards wel in Mijnb Delta onder het zelfde account?
    Naamsgegevens dienen identiek te zijn.


    E06-04:
    Volg stappenplan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(46287)

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Wissel de 2 smartcards eens om.
      Dit om uit te sluiten dat het aan een defecte smartcard ligt.

      Welke tv? Graag typenr. aangeven.
      Is deze gecertificeerd?
      Zie: https://www.delta.nl/service/televis...tv/installatie

      Kan je dan niet naar zenders laten zoeken?
      Al eens teruggegaan naar fabrieksinstellingen?
      Afstandsbediening staat ook op digitaal?
      Ik heb mijn karten omgewisseld. Ik krijg een fout code als ik hem in mijn humax stop. E06-4 is de code.
      Het type nummer van van tv is 40pfl4418H/12. Ik heb deze via de site opgezocht en deze is geschikt voor een ci 1.3 module. Deze heb ik in mijn bezit. Maar ik denk dat het dus de kaart is.
      Deze kaart heb ik al enige tijd in mijn bezit. Werd gebruikt op een andere aansluiting, maar die is komen te vervallen.
      Wat nu?
      Inmiddels met de kaart van de humax het e.a uitgeprobeerd. Ook nu werkt het niet!

      Reageer


      • #18
        Hallo Marjanbr,

        Kun je een mail sturen naar [email protected] met daarin je klantgegevens en de smartcardnummers dan ga ik direct kijken wat eraan de hand is.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Staan beide smartcards wel in Mijnb Delta onder het zelfde account?
          Naamsgegevens dienen identiek te zijn.


          E06-04:
          Volg stappenplan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(46287)
          Dat heeft even gewerkt. Nu code E30-4 in beeld?

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Staan beide smartcards wel in Mijnb Delta onder het zelfde account?
            Naamsgegevens dienen identiek te zijn.


            E06-04:
            Volg stappenplan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(46287)
            Dat heeft even gewerkt. Nu code E30-4 in beeld?
            Met even geduld er achter.

            Reageer


            • #21
              Kun je ipv Ziggo of Delta niet voor "overige" of "andere" kiezen?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Ferry
                Hallo Marjanbr,

                Kun je een mail sturen naar [email protected] met daarin je klantgegevens en de smartcardnummers dan ga ik direct kijken wat eraan de hand is.
                Ik heb een mail aan je gestuurd. Inmiddels heb ik de stituatie weer terug gebracht zoals het was.

                Reageer


                • #23
                  Heeft het wel ooit gewerkt met die extra smartcard op dit adres?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Heeft het wel ooit gewerkt met die extra smartcard op dit adres?
                    Ja hoor. Via een Humav decoder.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                      Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Smartcard is geregistreerd?
                      Zit deze er juist in?
                      Installatieprocedure doorlopen?
                      Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

                      Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

                      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

                      Of is het extra smartcard?
                      Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
                      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
                      Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
                      Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
                      Ik probeer het later nog een keer.
                      Bedankt voor zo ver.
                      Hoi Marjan,
                      Is je probleem inmiddels al verholpen of kunnen wij je nog ergens bij assisteren?
                      Het probleem is inmiddels verholpen. Ik ben gebeld door de klantenservice van de Delta. Zij hebben mij op een fijne manier geholpen. Inmiddels kijk ik naar de digitale zenders.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X