Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen digitale zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen digitale zenders

    Ik ontvang geen digitale zenders op mijn tv. Ik heb een CI module met smart kaart in de tv geplaatst. Ik krijg alleen analoge zender.
    De tv herkent wel de module, maar ik krijg geen digitale zenders.
    Wat is hiervan de oorzaak?

  • #2
    Smartcard is geregistreerd?
    Zit deze er juist in?
    Installatieprocedure doorlopen?
    Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

    Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

    Of is het extra smartcard?
    Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Leest de televisie wel digitale kabelzenders in?

      Let erop dat je televisie bij ontvangst staat ingesteld op kabel en niet op Antenne.

      Als je televisie op Antenne staat, ontvang je namelijk alleen analoge kanalen en DVB-T(2) zenders.
      Op de kabel komen vaak geen DVB-T zenders voor dus krijg je bij die instelling alleen analoge zenders.

      Reageer


      • #4
        Welke Televisie is het?
        Maar meestal moet je bij zenders zoeken invullen DVB-C en vraagt de televisie of die gecodeerde zenders moet zoeken als de smartcard is aangemeld hoeft dit niet en zal hij alle digitale zenders op zoeken.
        Let wel even op de regio-code voor de plaats in Zeeland maar als het goed is heb je die bij de smartcard mee gekregen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Smartcard is geregistreerd?
          Zit deze er juist in?
          Installatieprocedure doorlopen?
          Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

          Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

          Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

          Of is het extra smartcard?
          Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
          Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
          Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
          Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
          Ik probeer het later nog een keer.
          Bedankt voor zo ver.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jan1960
            Welke Televisie is het?
            Maar meestal moet je bij zenders zoeken invullen DVB-C en vraagt de televisie of die gecodeerde zenders moet zoeken als de smartcard is aangemeld hoeft dit niet en zal hij alle digitale zenders op zoeken.
            Let wel even op de regio-code voor de plaats in Zeeland maar als het goed is heb je die bij de smartcard mee gekregen.
            Ik heb een Philips tv. Alle codes zijn goed ingevuld.

            Reageer


            • #7
              Ziggo aangegeven bij het zoeken? Moest ik doen bij mijn philips.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Smartcard is geregistreerd?
                Zit deze er juist in?
                Installatieprocedure doorlopen?
                Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

                Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

                Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

                Of is het extra smartcard?
                Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
                Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
                Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
                Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
                Ik probeer het later nog een keer.
                Bedankt voor zo ver.
                Hoi Marjan,
                Is je probleem inmiddels al verholpen of kunnen wij je nog ergens bij assisteren?

                Reageer


                • #9
                  Zorg wel dat je tv aan staat, als je wilt refreshen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                    Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Smartcard is geregistreerd?
                    Zit deze er juist in?
                    Installatieprocedure doorlopen?
                    Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

                    Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

                    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

                    Of is het extra smartcard?
                    Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
                    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
                    Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
                    Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
                    Ik probeer het later nog een keer.
                    Bedankt voor zo ver.
                    Hoi Marjan,
                    Is je probleem inmiddels al verholpen of kunnen wij je nog ergens bij assisteren?
                    Het probleem is nog niet verholpen. Voor de 2x de smartcard gerefrhed met de tv aan. Geen digitale zenders! Kan ik tv nogmaals naar zenders laten zoeken of moet ik de ci module met kaart eerst verwijderen?
                    De tv staat op Ziggo want Delta kent deze niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Zit deze er juist in?
                      Welke Philips TV?
                      Zet de tv eens terug naar fabrieksinstellingen en installeer helemaal opnieuw.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                        Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                        Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Smartcard is geregistreerd?
                        Zit deze er juist in?
                        Installatieprocedure doorlopen?
                        Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

                        Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

                        Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

                        Of is het extra smartcard?
                        Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
                        Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
                        Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
                        Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
                        Ik probeer het later nog een keer.
                        Bedankt voor zo ver.
                        Hoi Marjan,
                        Is je probleem inmiddels al verholpen of kunnen wij je nog ergens bij assisteren?
                        Het probleem is nog niet verholpen. Voor de 2x de smartcard gerefrhed met de tv aan. Geen digitale zenders! Kan ik tv nogmaals naar zenders laten zoeken of moet ik de ci module met kaart eerst verwijderen?
                        De tv staat op Ziggo want Delta kent deze niet.
                        Deze kaart is mijn 2e aansluiting. Ik heb ook een humax. Deze staat nog steeds aangesloten op mijn (zelfde) tv. Hierop ontvang ik wel alle diditale zenders. Dit even ter informatie.

                        Reageer


                        • #13
                          Wissel de 2 smartcards eens om.
                          Dit om uit te sluiten dat het aan een defecte smartcard ligt.

                          Welke tv? Graag typenr. aangeven.
                          Is deze gecertificeerd?
                          Zie: https://www.delta.nl/service/televis...tv/installatie

                          Kan je dan niet naar zenders laten zoeken?
                          Al eens teruggegaan naar fabrieksinstellingen?
                          Afstandsbediening staat ook op digitaal?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                            Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                            Oorspronkelijk gepost door Joeri1991
                            Oorspronkelijk gepost door Marjanbr
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            Smartcard is geregistreerd?
                            Zit deze er juist in?
                            Installatieprocedure doorlopen?
                            Zie: https://youtu.be/1bbwEtkefgI

                            Ga eens naar Mijn Delta en refresh de smartcard eens.

                            Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXESt=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi= 1,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

                            Of is het extra smartcard?
                            Die kan je in Mijn Delta aanmelden.
                            Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=487,E=0000061629257508866,K=1492,Sxi =1,case=guid({395EE81C-3866-4CE8-B99D-408F30F4B766}),TS=DeltaNL_2016
                            Ik heb de installatie doorlopen. Dat gaat goed.
                            Mijn kaart gerefeshed. Ik wist niet hoe dat moest. Dus dat heb ik dan weer geleerd. Ik kreeg alleen de melding dat er iets fout ging. Ik moet het later nog een keer proberen.
                            Ik probeer het later nog een keer.
                            Bedankt voor zo ver.
                            Hoi Marjan,
                            Is je probleem inmiddels al verholpen of kunnen wij je nog ergens bij assisteren?
                            Het probleem is nog niet verholpen. Voor de 2x de smartcard gerefrhed met de tv aan. Geen digitale zenders! Kan ik tv nogmaals naar zenders laten zoeken of moet ik de ci module met kaart eerst verwijderen?
                            De tv staat op Ziggo want Delta kent deze niet.
                            Deze kaart is mijn 2e aansluiting. Ik heb ook een humax. Deze staat nog steeds aangesloten op mijn (zelfde) tv. Hierop ontvang ik wel alle diditale zenders. Dit even ter informatie.
                            Tv inmiddels gereset, opnieuw naar zenders laten zoeken, maar geen digitale zenders. Alleen aneloge zenders.
                            Wat nu?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                              Wissel de 2 smartcards eens om.
                              Dit om uit te sluiten dat het aan een defecte smartcard ligt.

                              Welke tv? Graag typenr. aangeven.
                              Is deze gecertificeerd?
                              Zie: https://www.delta.nl/service/televis...tv/installatie

                              Kan je dan niet naar zenders laten zoeken?
                              Al eens teruggegaan naar fabrieksinstellingen?
                              Afstandsbediening staat ook op digitaal?
                              Ik heb mijn karten omgewisseld. Ik krijg een fout code als ik hem in mijn humax stop. E06-4 is de code.
                              Het type nummer van van tv is 40pfl4418H/12. Ik heb deze via de site opgezocht en deze is geschikt voor een ci 1.3 module. Deze heb ik in mijn bezit. Maar ik denk dat het dus de kaart is.
                              Deze kaart heb ik al enige tijd in mijn bezit. Werd gebruikt op een andere aansluiting, maar die is komen te vervallen.
                              Wat nu?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X