Goedemorgen,
Ik heb laatst een tweede smartcard aangeschaft. Via MijnDelta heb ik hier mijn sportpakket aan gekoppeld. Alle (HD) zenders die ik hoor te ontvangen doen het prima op deze 2e smartcard, behalve de zenders die bij het sportpakket horen. Hierbij krijg ik de melding op mijn tv dat er geen signaal zou zijn en dat ik de antennekabel moet controleren, wat natuurlijk niet klopt, want zoals ik al vermeldde doen alle andere zenders het wel. Signaal is dus niet het probleem. Overigens kan ik met het nummer van de 2e smartcard ook niet inloggen bij Ziggo, dus wat mij betreft lijkt het erop dat de koppeling naar de 2e smartcard niet correct gegaan is. Ik heb de kaart al ontkoppeld/ververst etc. Dat hielp allemaal niets.
Aangezien ik via Twitter niet beantwoord word door Delta, probeer ik het nu maar hier.
mvg,
Martijn.
Ik heb laatst een tweede smartcard aangeschaft. Via MijnDelta heb ik hier mijn sportpakket aan gekoppeld. Alle (HD) zenders die ik hoor te ontvangen doen het prima op deze 2e smartcard, behalve de zenders die bij het sportpakket horen. Hierbij krijg ik de melding op mijn tv dat er geen signaal zou zijn en dat ik de antennekabel moet controleren, wat natuurlijk niet klopt, want zoals ik al vermeldde doen alle andere zenders het wel. Signaal is dus niet het probleem. Overigens kan ik met het nummer van de 2e smartcard ook niet inloggen bij Ziggo, dus wat mij betreft lijkt het erop dat de koppeling naar de 2e smartcard niet correct gegaan is. Ik heb de kaart al ontkoppeld/ververst etc. Dat hielp allemaal niets.
Aangezien ik via Twitter niet beantwoord word door Delta, probeer ik het nu maar hier.
mvg,
Martijn.
Reageer