Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra zenderpakket op 2e smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra zenderpakket op 2e smartcard

    Goedemorgen,

    Ik heb laatst een tweede smartcard aangeschaft. Via MijnDelta heb ik hier mijn sportpakket aan gekoppeld. Alle (HD) zenders die ik hoor te ontvangen doen het prima op deze 2e smartcard, behalve de zenders die bij het sportpakket horen. Hierbij krijg ik de melding op mijn tv dat er geen signaal zou zijn en dat ik de antennekabel moet controleren, wat natuurlijk niet klopt, want zoals ik al vermeldde doen alle andere zenders het wel. Signaal is dus niet het probleem. Overigens kan ik met het nummer van de 2e smartcard ook niet inloggen bij Ziggo, dus wat mij betreft lijkt het erop dat de koppeling naar de 2e smartcard niet correct gegaan is. Ik heb de kaart al ontkoppeld/ververst etc. Dat hielp allemaal niets.

    Aangezien ik via Twitter niet beantwoord word door Delta, probeer ik het nu maar hier.

    mvg,

    Martijn.

  • #2
    Ga eens naar Mijn Delta.
    En refresh deze kaart eens.
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=88,E=0000061576430249990,K=6618,Sxi= 2,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Ga eens naar Mijn Delta.
      En refresh deze kaart eens.
      Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=88,E=0000061576430249990,K=6618,Sxi= 2,case=guid({B65745D6-9E1C-4311-8EC3-8AA7196FEC5D}),TS=DeltaNL_2016
      Zoals ik al aangaf, heb ik dit al meerdere malen geprobeerd en dat haalde niets uit.

      Reageer


      • #4
        Wissel de kaarten eens om.

        Kaart 1 in de tweede tv en kaart 2 in de eerste tv en kijk wat er gebeurd.

        Als kaart 2 op de eerste tv nog altijd problemen geeft, zit het in de koppeling van de kaarten. Als de problemen nog steeds alleen op de tweede tv zijn, dan zit het probleem in het tv toestel en niet in de kaart.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door dhert23
          Goedemorgen,

          Ik heb laatst een tweede smartcard aangeschaft. Via MijnDelta heb ik hier mijn sportpakket aan gekoppeld. Alle (HD) zenders die ik hoor te ontvangen doen het prima op deze 2e smartcard, behalve de zenders die bij het sportpakket horen. Hierbij krijg ik de melding op mijn tv dat er geen signaal zou zijn en dat ik de antennekabel moet controleren, wat natuurlijk niet klopt, want zoals ik al vermeldde doen alle andere zenders het wel. Signaal is dus niet het probleem. Overigens kan ik met het nummer van de 2e smartcard ook niet inloggen bij Ziggo, dus wat mij betreft lijkt het erop dat de koppeling naar de 2e smartcard niet correct gegaan is. Ik heb de kaart al ontkoppeld/ververst etc. Dat hielp allemaal niets.

          Aangezien ik via Twitter niet beantwoord word door Delta, probeer ik het nu maar hier.

          mvg,

          Martijn.
          Hoi Martijn,

          Ik heb vanmorgen gereageerd op je bericht via Twitter. Heeft dit geholpen?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X