Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing TravelChannel, alweer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Heb je overal hoogwaardige bekabeling?
    Ja, professionele grijze grondkabel dat door cai bedrijven wordt gebruikt. Van aansluitpunt naar de decoder gebruik ik de bij de apparatuur geleverde kabels, maar ik heb het ook met een stukje grondkabel geprobeerd en dat verandert iets qua storing.

    Overigens, mijn zoon is nu een uur binnen en verder geen storing meer gehad (en hij zit tegenover de tv) . Het kan dus toeval zijn geweest.

    Reageer


    • #17

      Reageer


      • #18
        Ik heb bellen op 4g uitgezet,maar daarmee merk ik nog geen verschil. De telefoon heeft er een paar uur gelegen en geen stroming meer gehad. Mijn zoon loopt naar buiten en weer terug naar binnen en ja hoor...weer tijdelijk storing.

        Ik heb een oud topic over storing met 4g doorgenomen en zie dat het ook in je wandconnectors kan zitten. Nu zijn die ook wel van goede Jung kwaliteit en redelijk nieuw, dus ik gok dat daar het probleem ook niet in zit. Ik ga niet alle bekabeling vervangen want een betere kwaliteit dan professionele grondkabel is er niet. Ook de splitter is van professionele kwaliteit.

        Ik ga inderdaad eens proberen om de mogelijkheden weg te strepen. Misschien kan ik met behulp van Tasker 4Gk op de betreffende telefoon uitzetten zodra er aangemeld wordt op ons netwerk.

        Reageer


        • #19
          Laat ons maar weten wat het resultaat is. En anders je zoon de woonkamer maar niet meer inlaten :8:P
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X