Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verzonden e-mails komen niet aan

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt
    Wat bedoel je ? Dat ik de mailtjes zo lang mogelijk op de server laat staan ?
    ja, inderdaad

    Reageer


    • #32
      Ik blijf maar problemen houden met het verzenden van e-mails. Wel komen echter mijn e-mails naar *.com wel aan gezien hun reacties. Maar voor de rest ?? Ik ben deze vraag een week geleden begonnen uit wanhoop en ben geen steek verder gekomen...

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Ik blijf maar problemen houden met het verzenden van e-mails.
        is het mogelijk om personen, die kennelijk jouw email niet krijgen, om die op een andere manier te benaderen.
        bijv. door hen een ouderwetse brief te sturen, met het verzoek om naar jouw een email te sturen ??

        Reageer


        • #34

          Reageer


          • #35
            Het valt me wel op dat de problemen begonnen zijn na de installatie van het nieuwe modem, zie topic: down-en upload-snelheden kloppen niet
            Dit was nogal een proces dat wel tot een goed einde werd gebracht dankzij het forum maar toch. ...
            Moet ik wellicht in die richting gaan denken ?

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt
              Het valt me wel op dat de problemen begonnen zijn na de installatie van het nieuwe modem, zie topic: down-en upload-snelheden kloppen niet
              Dit was nogal een proces dat wel tot een goed einde werd gebracht dankzij het forum maar toch. ...
              Moet ik wellicht in die richting gaan denken ?
              Daar kan het echt niks mee te maken hebben dan wordt het echt complotdenken...

              Tim heeft afscheid genomen helaas, hij zou hierover wat gaan uitzoeken maar ik heb er niets meer over gehoord. Ik begrijp dat 'vage klachten' lastig te onderzoeken zijn voor een moderator of e-mail collega, maar niks rammel nie eej...

              Reageer


              • #37
                Ik kan mezelf bepaald geen hypochonder noemen maar vage klachten...?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X