Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dan wel....Dan niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door francikke
    Ik heb ook veel problemen met delta tv dit heb ik net weer verstuurd naar deze naar mijn mening langzaam hopeloze organisatie .
    Beste mensen klant nummer *verwijderd door moderator* gb.datum 19-12-1956 Er is nu reeds 3 keer een monteur bij mij geweest en ook is de humax en de c+ kaart vervangen. En weer geen ontvangst op de HD kanalen. De '' nieuwe'' humax is niet op te daten en blijft op zijn oude instelling staan, ook raar Gisteravond probleemloos tv kunnen kijken (16-9-2017) maar vandaag doe hij weer niets, alleen analoge kanalen en ned. 1,2,3 normaal hd. Ik word hier moedeloos van en overweeg om over te stappen naar een andere provider. Ik ben altijd een trouwe Delta klant geweest maar na jullie reorganisatie is het hopeloos. Nu heb ik wat gegoogled en nu blijkt het model humax door u geleverd veel problemen te geven. Dus is mijn voorstel om eens een ander model te proberen, misschien dat deze beter werkt.
    Beste francikke,

    Ik heb je klantnummer verwijderd, omdat iedereen die het forum bekijkt dit kan inzien.
    Ook heb ik een kijkje genomen in je klantgegevens en heb opgemerkt dat het smartcardnummer dat je benoemd in je e-mail niet is aangemeld.
    Hier heb ik een verzoek voor uitgezet. Als de smartcard is aangemeld, kun je weer normaal tv kijken.

    Dit is geen probleem vanuit de decoder als ik dit zo bekijk.

    Reageer


    • #17
      ben benieuwd

      Reageer


      • #18
        Beste francikke,

        De smardcard is inmiddels aangemeld.
        Kun je aangeven of dit heeft geholpen?

        Reageer


        • #19
          geen problemen meer gehad behalve dat ik zenders die eerst wel had bv playboy tv nu niet meer kan ontvangen

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door francikke
            geen problemen meer gehad behalve dat ik zenders die eerst wel had bv playboy tv nu niet meer kan ontvangen
            Playboy tv wordt pas vanf 21.00uur uitgezonden.
            Kun je dit na 21.00 uur ook niet ontvangen? Mag ik vragen welke foutmelding je krijgt?

            Reageer


            • #21
              Hoi Anette
              Het gaat niet speciaal om die zender hoor maar je bent zo aan het zappen om alles een beetje te zien en omdat die zender op jullie lijst staat kwam ik er op.
              gister weer liggen zappen (alweer) toen vond ik alle zenders wel.
              als alles zo blijft werken ben ik tevreden
              dank je voor de snelle hulp
              mvg
              Francikke

              Reageer


              • #22
                Graag gedaan Francikke.
                Dat is waar wij het voor doen!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X