Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dan wel....Dan niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Dan wel....Dan niet

    Hallo,
    ik begrijp er geen k...e meer van, dan heb ik al mijn HD zenders super van beeld en dan dagen weer niet !! Ik kan niet wachten dat er meer concurrentie is . Als ik bel dan is het altijd...Ja signaal is zeer goed..ligt aan de bekabeling, tv CI kaart enz. ( M.A.W nooit ligt het aan hun )
    Echt waardeloos, en dan ben je al jaren lid van deze vereniging.
    Zijn er meer mensen die deze klachten hebben ? :@

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Vanderlubbe
    Hallo,
    ik begrijp er geen k...e meer van, dan heb ik al mijn HD zenders super van beeld en dan dagen weer niet !! Ik kan niet wachten dat er meer concurrentie is . Als ik bel dan is het altijd...Ja signaal is zeer goed..ligt aan de bekabeling, tv CI kaart enz. ( M.A.W nooit ligt het aan hun )
    Echt waardeloos, en dan ben je al jaren lid van deze vereniging.
    Zijn er meer mensen die deze klachten hebben ? :@
    Hallo Vanderlubbe,

    Aangezien er weinig klachten zijn over de kwaliteit van de HD zenders zou het zomaar wel eens helemaal kunnen kloppen dat het aan bijv. de eigen bekabeling ligt. Je zou echt niet de eerste zijn....

    Reageer


    • #3
      Hoe is het beeld als je rechtstreeks op het punt aansluit waar Delta je huis binnenkomt.
      Dus zonder splitters ed.

      Kabels hoogwaardig zoals Delta adviseert?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Hoi Vanderlubbe,

          Stuur ons even een berichtje via [email protected] met je klantgegevens en een kleine omschrijving van het probleem dat je ondervindt. Vermeld ook een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent voor het geval wij een melding willen doorzetten.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Is het soms weers-afhankelijk, b.v. slecht na een regenbui?

            Reageer


            • #7
              Goh...dat is een goeie....maar eigenlijk nooit op gelet.

              Reageer


              • #8
                Hallo,
                Gisteren toch maar een nieuwe kabel aangesloten ( hirschmann ) en top beeld en fox sport weer terug !
                Hopelijk is het nu over met de klachten, iedereen bedankt voor het meedenken.

                Reageer


                • #9
                  Goed om te horen! (of eigenlijk te lezen :P)
                  Laat het ons gerust weten als je toch nog verstoring ondervind, dan kunnen wij daarop vervolgstappen ondernemen.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb ook veel problemen met delta tv dit heb ik net weer verstuurd naar deze naar mijn mening langzaam hopeloze organisatie .
                    Beste mensen klant nummer ***** gb.datum 19-12-1956 Er is nu reeds 3 keer een monteur bij mij geweest en ook is de humax en de c+ kaart vervangen. En weer geen ontvangst op de HD kanalen. De '' nieuwe'' humax is niet op te daten en blijft op zijn oude instelling staan, ook raar Gisteravond probleemloos tv kunnen kijken (16-9-2017) maar vandaag doe hij weer niets, alleen analoge kanalen en ned. 1,2,3 normaal hd. Ik word hier moedeloos van en overweeg om over te stappen naar een andere provider. Ik ben altijd een trouwe Delta klant geweest maar na jullie reorganisatie is het hopeloos. Nu heb ik wat gegoogled en nu blijkt het model humax door u geleverd veel problemen te geven. Dus is mijn voorstel om eens een ander model te pr:@oberen, misschien dat deze beter werkt.:@
                    nog met vriendelijke groeten

                    Reageer


                    • #11
                      Wanneer je (direct) afkomstig bent van analoge tv kijken, zou ik eerst eens langere tijd digitaal tv kijken zonder smartcard proberen.

                      https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

                      Reageer


                      • #12
                        hoi mapje
                        Maandag bel ik naar jullie en zeg mijn aansluiting op.
                        ik heb er genoeg van, delta gaat er uit, ik ga naar telfort net als de buren.
                        de delta is een puinhoop geworden

                        Reageer


                        • #13
                          Hoi Mapje
                          Ik zet de tv humax en de tv aan en het werkt weer, ik weet niet hoe lang,
                          maar delta is gewoon niet betrouwbaar meer
                          jammer maar helaas
                          :@

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Oorspronkelijk gepost door Vanderlubbe
                            Hallo,
                            ik begrijp er geen k...e meer van, dan heb ik al mijn HD zenders super van beeld en dan dagen weer niet !! Ik kan niet wachten dat er meer concurrentie is . Als ik bel dan is het altijd...Ja signaal is zeer goed..ligt aan de bekabeling, tv CI kaart enz. ( M.A.W nooit ligt het aan hun )
                            Echt waardeloos, en dan ben je al jaren lid van deze vereniging.
                            Zijn er meer mensen die deze klachten hebben ? :@
                            Hallo Vanderlubbe,

                            Aangezien er weinig klachten zijn over de kwaliteit van de HD zenders zou het zomaar wel eens helemaal kunnen kloppen dat het aan bijv. de eigen bekabeling ligt. Je zou echt niet de eerste zijn....

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb ook veel problemen met delta tv dit heb ik net weer verstuurd naar deze naar mijn mening langzaam hopeloze organisatie .
                              Beste mensen klant nummer *verwijderd door moderator* gb.datum 19-12-1956 Er is nu reeds 3 keer een monteur bij mij geweest en ook is de humax en de c+ kaart vervangen. En weer geen ontvangst op de HD kanalen. De '' nieuwe'' humax is niet op te daten en blijft op zijn oude instelling staan, ook raar Gisteravond probleemloos tv kunnen kijken (16-9-2017) maar vandaag doe hij weer niets, alleen analoge kanalen en ned. 1,2,3 normaal hd. Ik word hier moedeloos van en overweeg om over te stappen naar een andere provider. Ik ben altijd een trouwe Delta klant geweest maar na jullie reorganisatie is het hopeloos. Nu heb ik wat gegoogled en nu blijkt het model humax door u geleverd veel problemen te geven. Dus is mijn voorstel om eens een ander model te proberen, misschien dat deze beter werkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X