Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storende TEKST op de TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik weet niet of er een mogelijkheid is voor een opt-out voor Scorecardresearch. Op een computer is dit iets makkelijker in te stellen, maar volgens mij gaat dit op een televisie niet. Of je moet het via de Firewall zo in stellen, maar dan heb je weer kans op time-outs omdat hij toch connectie probeert te maken. Ik denk dat 't het beste is om de fabrikant te benaderen. Of ze hieraan meewerken is nog maar de vraag.

    Update:
    Volgens NPO is het probleem verholpen en wij hebben de Hbbtv PID doorgave weer ingeschakeld. We zijn benieuwd of de melding niet meer terugkomt.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door ergee
      Krijg vandaag ineens een storende tekst op de TV die ook niet meer weg gaat /zie afbeelding/. Geen idee of deze ook nog gevaarlijk.
      Ben je naar je TV aan het streamen?
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
        Oorspronkelijk gepost door ergee
        Krijg vandaag ineens een storende tekst op de TV die ook niet meer weg gaat /zie afbeelding/. Geen idee of deze ook nog gevaarlijk.
        Ben je naar je TV aan het streamen?
        Nee helemaal niet. Gewoonb tv kijken. Zie mijn vorige berichten. En.......probleem inmiddels opgelost met behulp van Tim H.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X