Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Plotseling geen tv signaal meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Frans, probeer zelf eens dat nummer te bellen na 17:00 en ondervind hetzelfde als ik, het ingesproken bericht dat ze alleen bereikbaar zijn van 08:00 tot 17:00, of je moet meer privileges hebben als moderator zijnde, maar voor een klant zijn ze na 17:00 niet bereikbaar.
    Geen service gevonden is de enigste melding (geen foutmelding!) dat ik krijg, meer info kan ik niet doorgeven.
    of de smartcard is kapot. (geen idee of je daar een foutmelding over krijgt)
    of ik krijg geen digitale ontvangst meer van Delta, en ik heb toch echt wel mijn rekeningen betaald.

    Ondertussen heb ik een tweede smartcard ter bruikleen geprobeerd, ook hier geen soelaas, mischien is deze door te weinig gebruik gedeactiveerd, dit kan ik eveneens niet controleren.

    is er nog een stap die ik kan proberen?

    Reageer


    • #17
      Je zou nog eens kunnen proberen je ci-module er uit te halen en die schoon te maken.
      Je smartcard kunnen ze testen bij een dealer en ook bij delta.

      Reageer


      • #18
        @filemon

        Even ter correctie; Anette had het verkeerde nummer doorgegeven. Ik heb het gecorrigeerd. Het is 0118- 22 55 00 en niet 0118- 22 55 33. Excuses voor het ongemak.

        Reageer


        • #19
          @adje, CI module is er al uit geweest om schoon te maken.
          ik ga inderdaad eens kijken of de smartcard getest kan worden bij een dealer.
          hoe deze bij delta getest kan worden is mij onbekend.

          Dank je Tim, door onder kantooruren het doorgegeven nummer (33) te bellen , kwam ik bij debiteuren uit of zoiets dergelijks, ze hebben mij doorgezet naar het correcte nummer, (eindigend op '00' ) en die konden mij vertellen dat ze bereikbaar waren tot 21:00 savonds...
          hehe...weer een stapje verder gekomen.

          Afgesproken met medewerker dat ik eerst met een nieuwe coax kabel van TV rechtstreeks op het kastje in de muur (alles bypassen dus) ga aansluiten, om te kijken of dit verschil maakt.
          Eveneens het kastje aan de muur controleren of daarin iets los is, of slecht contact.
          Als laatste, als bovenstaande niet helpt, samen met zeelandnet medewerker telefonisch alle mogelijke stappen doornemen (waarschijnlijk herhaling van alle stappen zoals hier eerder genoemd), als dat geen succes opleverd, dan komt er eventueel een monteur langs.
          zo...we kunnen weer even verder, ik hou jullie op de hoogte...
          cheers!

          Reageer


          • #20
            Beste filemon,

            Nog mijn excusses voor het verkeerde telefoonnummer.
            Ik ben benieuwd of er al meer bekend is.

            Reageer


            • #21
              Anette, geen probleem betreft het telefoonnummer, dat kan gebeuren.
              er is een update, smartcard laten checken , werken perfect.
              nieuwe coax kabel gekocht (25 euro) om alles te bypassen, bij het lostrekken van de oude kabel was er plotseling weer eventjes beeld, het blijkt dus dat er slecht contact zit in dat deltakastje aan de muur, deze ziet er redelijk gaar uit.
              Echter, het is me met wat kunst en vliegwerk gelukt om, beneden althans, permanent goed beeld te hebben.
              het kast zou wel eens tijd worden dat het door delta vervangen gaat worden na zo'n 25 jaar.
              Boven een 2e tv, met humax kastje eveneens geprobeerd, maar hier zijn alleen wat blokjes en stilstaand beeld te zien, analoog functioneerd wel, op een of andere manier krijg ik te weinig signaal door de 15 mtr kabel.
              Vreemd genoeg, werkt de digitale tv beter zonder smartcard, dan met, maar niet vlekkeloos.
              Hoe kom ik aan 15 mtr coax kabel om alles te testen, of alles naar beneden halen om met een korte kabel de huidige te bypassen, het zou kunnen dat er een breuk ergens in de oude kabel zit.
              in ieder geval....ben er nog mee bezig.
              de vraag is, zal ik Delta monteur laten komen om dat kastje eens te laten vervangen?
              cheers !
              Mario

              Reageer


              • #22
                Als de aansluiting inderdaad 'gaar' is dan kan het goed om deze te laten vervangen. Coaxkabels hebben wij tot 10 meter beschikbaar. Als ze ze van 15 meter niet hebben bij de speciaalzaak dan zou ik even op internet kijken voor een Hirschmann kabel van 15 meter.

                Goed om te lezen dat er progressie geboekt wordt.

                Reageer


                • #23
                  15 mtr hirschmann kabel, alleen voor een test?
                  3 mtr kostte me al onnodig 25 euro.
                  lijkt me beter om alle apparatuur maar los te koppelen, en beneden alles monteren met een korte vervang kabel, om te kijken wat dat geeft.
                  als blijkt dat er een kabelbreuk is, dan ben ik de sjaak, de kabel zit in de muur verwerkt....

                  Reageer


                  • #24
                    Ik hoop voor je dat er geen kabel breuk is! Dat zou echt balen zijn.
                    Aangezien we al veel hebben uitgesloten kunnen we beter eerst een monteur aansturen voor de aansluiting van DELTA te vervangen.
                    Kun je een mail sturen naar [email protected] met hierin:

                    - Je relatienummer
                    - Korte omschrijving van het probleem
                    - De stappen die je al hebt ondernomen
                    - En dat ik heb gezegd dat er een monteur langs moet komen voor de aansluiting.

                    Reageer


                    • #25
                      Hoi filemon,

                      Zijn de verstoringen reeds verholpen? Laatste bericht is alweer een tijdje geleden.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X