Frans, probeer zelf eens dat nummer te bellen na 17:00 en ondervind hetzelfde als ik, het ingesproken bericht dat ze alleen bereikbaar zijn van 08:00 tot 17:00, of je moet meer privileges hebben als moderator zijnde, maar voor een klant zijn ze na 17:00 niet bereikbaar.
Geen service gevonden is de enigste melding (geen foutmelding!) dat ik krijg, meer info kan ik niet doorgeven.
of de smartcard is kapot. (geen idee of je daar een foutmelding over krijgt)
of ik krijg geen digitale ontvangst meer van Delta, en ik heb toch echt wel mijn rekeningen betaald.
Ondertussen heb ik een tweede smartcard ter bruikleen geprobeerd, ook hier geen soelaas, mischien is deze door te weinig gebruik gedeactiveerd, dit kan ik eveneens niet controleren.
is er nog een stap die ik kan proberen?
Geen service gevonden is de enigste melding (geen foutmelding!) dat ik krijg, meer info kan ik niet doorgeven.
of de smartcard is kapot. (geen idee of je daar een foutmelding over krijgt)
of ik krijg geen digitale ontvangst meer van Delta, en ik heb toch echt wel mijn rekeningen betaald.
Ondertussen heb ik een tweede smartcard ter bruikleen geprobeerd, ook hier geen soelaas, mischien is deze door te weinig gebruik gedeactiveerd, dit kan ik eveneens niet controleren.
is er nog een stap die ik kan proberen?
Reageer