Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Programmagids gaat niet verder dan 24 uur

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
    Contact met de mensen van Humax leerde ons dat er niets aan de hand is met de decoder zelf, dat de signaalsterkte goed is en dat het inderdaad mogelijk moet zijn om 2 dagen ver te kijken. Kan iemand hier verder mee helpen?
    Zoals je al eerder als antwoord hebt gekregen, gaat de programmagids die Delta krijgt aangeleverd niet verder dan twee dagen. Ik gebruik al jaren o.a. een Humax-decoder en heb nooit verder dan 2 dagen vooruit kunnen kijken.
    Ook al kan de Humax gegevens tot 14 dagen vooruit tonen, die gegevens moeten dan wel beschikbaar zijn!

    Reageer


    • #17
      dus wat jij zegt is dat wanneer ik morgen op vakantie vertrek en ik wil iets opnemen dat pas over een week op tv komt, ik dit niet kan omdat het niet beschikbaar is in de programmagids? Dat is toch gewoon onzin? Zoals reeds aangehaald konden we in het begin dat we bij delta zaten weken ver vooruit kijken, nu gaat dat 'plots' niet meer. Als dat zo blijft dan weet ik ook wat gedaan, dat heb ik nog nooit meegemaakt!

      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
      Contact met de mensen van Humax leerde ons dat er niets aan de hand is met de decoder zelf, dat de signaalsterkte goed is en dat het inderdaad mogelijk moet zijn om 2 dagen ver te kijken. Kan iemand hier verder mee helpen?
      Zoals je al eerder als antwoord hebt gekregen, gaat de programmagids die Delta krijgt aangeleverd niet verder dan twee dagen. Ik gebruik al jaren o.a. een Humax-decoder en heb nooit verder dan 2 dagen vooruit kunnen kijken.
      Ook al kan de Humax gegevens tot 14 dagen vooruit tonen, die gegevens moeten dan wel beschikbaar zijn!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
        dus wat jij zegt is dat wanneer ik morgen op vakantie vertrek en ik wil iets opnemen dat pas over een week op tv komt, ik dit niet kan omdat het niet beschikbaar is in de programmagids? Dat is toch gewoon onzin? Zoals reeds aangehaald konden we in het begin dat we bij delta zaten weken ver vooruit kijken, nu gaat dat 'plots' niet meer. Als dat zo blijft dan weet ik ook wat gedaan, dat heb ik nog nooit meegemaakt!

        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
        Contact met de mensen van Humax leerde ons dat er niets aan de hand is met de decoder zelf, dat de signaalsterkte goed is en dat het inderdaad mogelijk moet zijn om 2 dagen ver te kijken. Kan iemand hier verder mee helpen?
        Zoals je al eerder als antwoord hebt gekregen, gaat de programmagids die Delta krijgt aangeleverd niet verder dan twee dagen. Ik gebruik al jaren o.a. een Humax-decoder en heb nooit verder dan 2 dagen vooruit kunnen kijken.
        Ook al kan de Humax gegevens tot 14 dagen vooruit tonen, die gegevens moeten dan wel beschikbaar zijn!
        Je mag dat onzin vinden, het is denk ik gewoon een feit. Overigens houd niemand je tegen om handmatig een opname te programmeren van een programma dat over meer dan twee dagen wordt uitgezonden.
        Ook Mapje gaf al aan nooit meer dan 48 uur vooruit te hebben kunnen kijken in de programmagids.

        Reageer


        • #19
          het is inderdaad gewoon onzin want zelfs een programma zoeken dat meer dan twee dagen later uitgezonden wordt lukt niet meer, je krijgt resultaat tot twee dagen verder, niet meer. Dat je nooit meer dan 48 uren verder hebt kunnen kijken weet ik intussen, bij ons was dit in het begin gewoon anders, we zagen alles in de al dan niet nabije toekomst, plots was het gewoon gedaan daarmee. Ook bij kennissen die bij andere providers zitten (ken er momenteel jammer genoeg geen die bij delta zitten, ze zijn allemaal overgestapt) stelt dit zich niet, ze kunnen allemaal zo ver kijken als ze maar willen... Kan iemand van Delta hier geen antwoord op geven?

          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
          dus wat jij zegt is dat wanneer ik morgen op vakantie vertrek en ik wil iets opnemen dat pas over een week op tv komt, ik dit niet kan omdat het niet beschikbaar is in de programmagids? Dat is toch gewoon onzin? Zoals reeds aangehaald konden we in het begin dat we bij delta zaten weken ver vooruit kijken, nu gaat dat 'plots' niet meer. Als dat zo blijft dan weet ik ook wat gedaan, dat heb ik nog nooit meegemaakt!

          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
          Contact met de mensen van Humax leerde ons dat er niets aan de hand is met de decoder zelf, dat de signaalsterkte goed is en dat het inderdaad mogelijk moet zijn om 2 dagen ver te kijken. Kan iemand hier verder mee helpen?
          Zoals je al eerder als antwoord hebt gekregen, gaat de programmagids die Delta krijgt aangeleverd niet verder dan twee dagen. Ik gebruik al jaren o.a. een Humax-decoder en heb nooit verder dan 2 dagen vooruit kunnen kijken.
          Ook al kan de Humax gegevens tot 14 dagen vooruit tonen, die gegevens moeten dan wel beschikbaar zijn!
          Je mag dat onzin vinden, het is denk ik gewoon een feit. Overigens houd niemand je tegen om handmatig een opname te programmeren van een programma dat over meer dan twee dagen wordt uitgezonden.
          Ook Mapje gaf al aan nooit meer dan 48 uur vooruit te hebben kunnen kijken in de programmagids.

          Reageer


          • #20
            Je gelooft het wel als Delta bevestigd dat de programmagids niet verder dan 48 uur vooruit kijkt?

            Reageer


            • #21
              dat is het hem net, delta bevestigt helemaal niets. Ze sturen me, al dan niet terecht, door naar de fabrikant. Die hebben hun testen gedaan en zeggen dat alles goed is + ook dat er inderdaad meer dan twee dagen ver in de programmagids gekeken moet kunnen worden. Zoeken op programma zelfde resultaat: ik kan tot twee dagen verder een opname instellen, meer niet. Als dat voor het (onuitgesproken) antwoord van delta moet doorgaan dan weet ik het wel.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
                dat is het hem net, delta bevestigt helemaal niets. Ze sturen me, al dan niet terecht, door naar de fabrikant. Die hebben hun testen gedaan en zeggen dat alles goed is + ook dat er inderdaad meer dan twee dagen ver in de programmagids gekeken moet kunnen worden. Zoeken op programma zelfde resultaat: ik kan tot twee dagen verder een opname instellen, meer niet. Als dat voor het (onuitgesproken) antwoord van delta moet doorgaan dan weet ik het wel.
                Misschien de vraag net even anders stellen:
                Waarom is het via de programmagids in de app/live tv kijken wel mogelijk om een week vooruit te kijken en wordt er via de coax maar voor twee dagen vooruit gegevens geleverd?

                Reageer


                • #23
                  Dit wordt vermoeiend... :-) De vraag is niet waarom er maar twee dagen gegevens gestuurd worden, de vraag is waarom het niet meer werkt voor meer dan twee dagen vooruit. Gisteren nog met verre buren gesproken die ook bij Delta zitten en wat raad je? Zij hebben me hun programmagids laten zien en die ging een heel stuk verder dan die twee dagen...

                  Oorspronkelijk gepost door Jos
                  Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
                  dat is het hem net, delta bevestigt helemaal niets. Ze sturen me, al dan niet terecht, door naar de fabrikant. Die hebben hun testen gedaan en zeggen dat alles goed is + ook dat er inderdaad meer dan twee dagen ver in de programmagids gekeken moet kunnen worden. Zoeken op programma zelfde resultaat: ik kan tot twee dagen verder een opname instellen, meer niet. Als dat voor het (onuitgesproken) antwoord van delta moet doorgaan dan weet ik het wel.
                  Misschien de vraag net even anders stellen:
                  Waarom is het via de programmagids in de app/live tv kijken wel mogelijk om een week vooruit te kijken en wordt er via de coax maar voor twee dagen vooruit gegevens geleverd?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Jos
                    Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
                    dat is het hem net, delta bevestigt helemaal niets. Ze sturen me, al dan niet terecht, door naar de fabrikant. Die hebben hun testen gedaan en zeggen dat alles goed is + ook dat er inderdaad meer dan twee dagen ver in de programmagids gekeken moet kunnen worden. Zoeken op programma zelfde resultaat: ik kan tot twee dagen verder een opname instellen, meer niet. Als dat voor het (onuitgesproken) antwoord van delta moet doorgaan dan weet ik het wel.
                    Misschien de vraag net even anders stellen:
                    Waarom is het via de programmagids in de app/live tv kijken wel mogelijk om een week vooruit te kijken en wordt er via de coax maar voor twee dagen vooruit gegevens geleverd?
                    Is er een moderator die duidelijkheid kan verschaffen?

                    Reageer


                    • #25
                      Twee dagen vooruit is de standaard. Dit is bepaald zodat er een standaard is voor de meest gangbare type decoders. Met name oudere modellen kunnen niet meer dan twee dagen aan. Indien de decoder toch meer laat zien dan is dit in principe ook niet accuraat te noemen, gezien de afwijkingen in uitzenden en aanpassingen en dergelijke. Dat het via de app anders werkt, komt omdat dit in zijn geheel een ander beestje is en er geen sprake is van programma-informatie die meegezonden moet worden over de kabel.

                      Voor waarom jouw decoder het eerst wel deed en nu niet meer, heb ik geen verklaring.

                      Op termijn komt hier wel verandering in met nieuwe technologie, dus wordt vervolgd.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door TimH
                        Twee dagen vooruit is de standaard. Dit is bepaald zodat er een standaard is voor de meest gangbare type decoders. Met name oudere modellen kunnen niet meer dan twee dagen aan. Indien de decoder toch meer laat zien dan is dit in principe ook niet accuraat te noemen, gezien de afwijkingen in uitzenden en aanpassingen en dergelijke. Dat het via de app anders werkt, komt omdat dit in zijn geheel een ander beestje is en er geen sprake is van programma-informatie die meegezonden moet worden over de kabel.

                        Voor waarom jouw decoder het eerst wel deed en nu niet meer, heb ik geen verklaring.

                        Op termijn komt hier wel verandering in met nieuwe technologie, dus wordt vervolgd.
                        Bedankt TimH!

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jos
                          Oorspronkelijk gepost door TimH
                          Twee dagen vooruit is de standaard. Dit is bepaald zodat er een standaard is voor de meest gangbare type decoders. Met name oudere modellen kunnen niet meer dan twee dagen aan. Indien de decoder toch meer laat zien dan is dit in principe ook niet accuraat te noemen, gezien de afwijkingen in uitzenden en aanpassingen en dergelijke. Dat het via de app anders werkt, komt omdat dit in zijn geheel een ander beestje is en er geen sprake is van programma-informatie die meegezonden moet worden over de kabel.

                          Voor waarom jouw decoder het eerst wel deed en nu niet meer, heb ik geen verklaring.

                          Op termijn komt hier wel verandering in met nieuwe technologie, dus wordt vervolgd.
                          Bedankt TimH!

                          Reageer


                          • #28
                            Je gaat toch iets sneller dan de rest vrees ik:
                            http://www.4g.nl/wat-is-4g/5g-internet/

                            Reageer


                            • #29
                              Nu geloof je dat ook weer niet? 5G werd standaard aangeboden door Delta bij de installatie van kabel en wi-fi. We hebben 2 access points, 1 met 4G en 1 met 5G. Het ene (4G) reikt verder maar heeft iets minder snelheid, het andere (5G) reikt minder ver maar heeft een grotere snelheid. Maar we hebben dus wel degelijk 5G...

                              Oorspronkelijk gepost door Jos
                              Je gaat toch iets sneller dan de rest vrees ik:
                              http://www.4g.nl/wat-is-4g/5g-internet/

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door sdemeyer
                                Nu geloof je dat ook weer niet? 5G werd standaard aangeboden door Delta bij de installatie van kabel en wi-fi. We hebben 2 access points, 1 met 4G en 1 met 5G. Het ene (4G) reikt verder maar heeft iets minder snelheid, het andere (5G) reikt minder ver maar heeft een grotere snelheid. Maar we hebben dus wel degelijk 5G...

                                Oorspronkelijk gepost door Jos
                                Je gaat toch iets sneller dan de rest vrees ik:
                                http://www.4g.nl/wat-is-4g/5g-internet/
                                Ik dacht dat je het over telefonie had (4G en 5G), maar waarschijnlijk bedoel je wifi (2.4Ghz en 5Ghz)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X