Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

welke decoder?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Allen dank voor jullie reacties. Ik ga eens kijken wat er mogelijk is.

    Reageer


    • #17
      Daarbij wel de opmerking dat live tv kijken, opnemen e.d. vooralsnog de nodige kinderziektes kent...

      Reageer


      • #18
        Opnemen zogoed als niet meer het live kijken wel en ja als een programma uitloopt of veel te vroeg begint dan gewoon aanvullen met het programma er voor of te na.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door loeffenr
          Opnemen zogoed als niet meer het live kijken wel en ja als een programma uitloopt of veel te vroeg begint dan gewoon aanvullen met het programma er voor of te na.
          Ik begrijp de frustratie lieffenr, wil je deze in de topics plaatsen die daarvoor geopend zijn? Dit is een topic die gaat over een Decoder en het opnemen op deze apparaten.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Sandra_
            Oorspronkelijk gepost door loeffenr
            Opnemen zogoed als niet meer het live kijken wel en ja als een programma uitloopt of veel te vroeg begint dan gewoon aanvullen met het programma er voor of te na.
            Ik begrijp de frustratie lieffenr, wil je deze in de topics plaatsen die daarvoor geopend zijn? Dit is een topic die gaat over een Decoder en het opnemen op deze apparaten.
            Ik denk dat dit een opmerking was n.a.v. mijn reactie... :8

            Reageer


            • #21
              Dat klopt Jos was inderdaad geen frustratie was een reactie inderdaad op jouw antwoord

              Reageer


              • #22
                Hallo jpmr2,

                Heb je nog een keus kunnen maken?

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X