Wij hebben al een hele tijd last van storing op sommige zenders. De storing uit zich in het regelmatig pauzeren van het beeld terwijl het geluid verder gaat. Dit duurt tussen de 1 en 3 seconden vaak, uiters irritant. Nu kijken we niet heel veel tv maar we zien dit constant op rtl4, rtl7 en tlc. Gisteren was het heel erg, ik ben toen alles maar gaan controleren in huis (stekkers, verbindingen) maar wat ik ook deed, niets hielp. De decoder zit rechtstreeks aangesloten.
Ik heb mijn buurman ook gesproken en hij vertelde dat hij er ook last van heeft en op exact dezelfde zenders dus nu weet ik wel zeker dat het niet aan mijn eigen situatie ligt.
Het is sinds een paar maanden zo, ik trek nooit meteen aan de bel, ik vertrouw er altijd op dat dit vanzelf verbeterd maar in dit geval niet dus. Voorheen hebben wij er ook nooit last van gehad en wat bekabeling betreft is er ook niets veranderd.
Kan hier iets aan gedaan worden aub?
Mvg
Arno vd Burg en mijn buurman
Ik heb mijn buurman ook gesproken en hij vertelde dat hij er ook last van heeft en op exact dezelfde zenders dus nu weet ik wel zeker dat het niet aan mijn eigen situatie ligt.
Het is sinds een paar maanden zo, ik trek nooit meteen aan de bel, ik vertrouw er altijd op dat dit vanzelf verbeterd maar in dit geval niet dus. Voorheen hebben wij er ook nooit last van gehad en wat bekabeling betreft is er ook niets veranderd.
Kan hier iets aan gedaan worden aub?
Mvg
Arno vd Burg en mijn buurman

Reageer