Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing op sommige zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing op sommige zenders

    Wij hebben al een hele tijd last van storing op sommige zenders. De storing uit zich in het regelmatig pauzeren van het beeld terwijl het geluid verder gaat. Dit duurt tussen de 1 en 3 seconden vaak, uiters irritant. Nu kijken we niet heel veel tv maar we zien dit constant op rtl4, rtl7 en tlc. Gisteren was het heel erg, ik ben toen alles maar gaan controleren in huis (stekkers, verbindingen) maar wat ik ook deed, niets hielp. De decoder zit rechtstreeks aangesloten.
    Ik heb mijn buurman ook gesproken en hij vertelde dat hij er ook last van heeft en op exact dezelfde zenders dus nu weet ik wel zeker dat het niet aan mijn eigen situatie ligt.
    Het is sinds een paar maanden zo, ik trek nooit meteen aan de bel, ik vertrouw er altijd op dat dit vanzelf verbeterd maar in dit geval niet dus. Voorheen hebben wij er ook nooit last van gehad en wat bekabeling betreft is er ook niets veranderd.
    Kan hier iets aan gedaan worden aub?
    Mvg
    Arno vd Burg en mijn buurman

  • #2

    Reageer


    • #3
      Ik heb hier ook geregeld last van

      Reageer


      • #4
        Bevriest het beeld ? of blokken ? als dat zo is heb je ergens kabelverlies gebruik je de juiste dikte van de kabel had het laatst ook bij een vriend die had het ook maar gebruikte heel dune coax nieuwe erop probleem opgelost.

        Reageer


        • #5
          Hallo Thrym en Koekeroe,

          Is het inmiddels opgelost voor jullie?

          Zo ja, willen jullie dan het beste antwoord kiezen?
          Mocht het onverhoopt niet opgelost zijn, dan lees ik dat natuurlijk ook graag.

          Reageer


          • #6
            Hallo... nee het is niet opgelost. Ik heb de kabels vervangen met de dure varianten die helemaal afgeschermt zijn en heb nu ook een nieuwe decoder op advies van de installateur. De nieuwe decoder geeft nu op de storings momenten aan dat het signaal te zwak is. Toen de monteur hier was, was het signaal natuurlijk in orde. Ik ben hier niet zo blij meer mee. Kosten zijn ook nog omhoog gegaan maar de problemen blijven.

            Reageer


            • #7
              Jammer dat je nog steeds verstoring ondervindt. Stuur even een mailtje naar [email protected] met je klantgegevens, dan kunnen wij hier verder naar kijken. Vermeldt ook je telefoonnummer waarop je bereikbaar bent en geef een kleine omschrijving van het probleem. Dit laatste voor het geval een collega de e-mail oppakt en niet weet waar het over gaat.

              Laat in je mailtje ook even weten dat je de bekabeling al vervangen hebt. :8
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X