Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle digitale zenders zijn gecodeerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    En.En, in het vorige item werd terug naar de fabrieksinstellingen door Caroline en Sheena voorgesteld en opnieuw installeren,
    Heb je dat daadwerkelijk gedaan?
    Dat gaat dieper dan zenders opnieuw installeren.
    Ja Jos.


    Niet voor niets wordt er geadviseerd terug naar de fabrieksinstellingen en opnieuw installeren.
    Terugzetten naar fabrieksintellingen was in mijn geval niet de oplossing. De oplossing was wijzigen van de instellingen voor de rode knop in de CAM-module.

    Reageer


    • #17
      Alles terug naar af daarmee. Dus ook het ingestelde voor de rode knop.
      Je bent dan wel genoodzaakt dat ook opnieuw in te stellen!

      Reageer


      • #18
        Misschien moet eens je "Smartcardnummer" in een Pb doorgeven aan een Moderator. Kunnen ze kijken of die geregistreerd staat.
        Waar die staat zie.
        https://www.delta.nl/service/televis...tcard-koppelen

        Reageer


        • #19
          Hoi En.En.,

          Ik zie dat Duncan me net is voor geweest, maar zou je mij het smartcardnummer waar het om gaat kunnen sturen?

          Reageer


          • #20
            je kunt zonder smart-card in de TV ook digitaal TV kijken.
            NPO 1,2 en 3 in HD en vanaf kanaal 71 in SD.
            of vergis ik me nu ??

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              je kunt zonder smart-card in de TV ook digitaal TV kijken.
              NPO 1,2 en 3 in HD en vanaf kanaal 71 in SD.
              of vergis ik me nu ??
              Klopt, maar dan moet je netwerk ID 4000 gebruiken ipv de normale netwerk ID.

              Reageer


              • #22
                En.En.

                Welk type CI+ heb je in je tv zitten? Ik had eind vorig jaar vergelijkbare problemen op een nieuwe samsung tv in combinatie met een CI+ 1.2 module, heb er een 1.3 in gestoken en probleem was opgelost.
                Blijkbaar gaat samsung niet zo lekker om met wat oudere techniek.

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door En. En.
                    Beste mensen, wat lief dat jullie allemaal met mij meedenken.
                    Mijn smartcard is net zo nieuw als mijn televisie: CI+ 1.3.
                    Zo spontaan als mijn digitale zenders zijn verdwenen, zo spontaan zijn ze weer teruggekeerd. Blijkbaar hebben de zenders zichzelf gedecodeerd. ?

                    @Sheena: heb je toch nog mijn smartcardnummer nodig?
                    Misschien toch een kwestie van slecht contact tussen smartcard en module (warmte/uitzetten)......

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door En. En.
                      Mijn televisie is via ethernetkabel aangesloten.
                      ik neem aan dat er ook nog wel een coax-kabel is aangesloten.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                        Oorspronkelijk gepost door En. En.
                        Mijn televisie is via ethernetkabel aangesloten.
                        ik neem aan dat er ook nog wel een coax-kabel is aangesloten.
                        Hihi ja dat ook nog.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Jos

                          Misschien toch een kwestie van slecht contact tussen smartcard en module (warmte/uitzetten)......
                          Ik zal m eens een afstofbeurt geven, wellicht helpt het.

                          Reageer


                          • #28
                            Nee hoor, dat is niet meer nodig als het weer werkt. Wat wij op afstand kunnen doen is je kaart verversen zodat alles er weer nieuw op staat. Fijn dat het weer werkt!
                            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                            Reageer


                            • #29
                              Zucht.....jammer.....was maar voor korte duur.
                              Zenders zijn weer gecodeerd.

                              Reageer


                              • #30
                                volgens deze link kun je digitale TV ontvangen, zonder smartcard:
                                https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

                                wat gebeurt er, als je de CI+ module uit de TV verwijderd.
                                kun je dan wel of geen digitale zenders ontvangen ??

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X