Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alle digitale zenders zijn gecodeerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alle digitale zenders zijn gecodeerd


  • #2
    Probeer eens een andere TV.

    Reageer


    • #3
      Aangezien En.En. eerder een vergelijkbaar probleem hier heeft beschreven en het om een vrij nieuwe Samsung televisie gaat, denk ik dat En.En. een ander idee had over de oplossingsrichting

      Reageer


      • #4
        En.En, in het vorige item werd terug naar de fabrieksinstellingen door Caroline en Sheena voorgesteld en opnieuw installeren,
        Heb je dat daadwerkelijk gedaan?
        Dat gaat dieper dan zenders opnieuw installeren.

        Welke Samsung is het?

        Reageer


        • #5
          @Vulpen: mijn televisie doet het uitstekend! Het zit hem in de doorgifte van de digitale zenders.
          Toch bedankt voor het meedenken.

          @GoeRoe: haha klopt helemaal!

          Reageer


          • #6
            En.En. Even 1 vraagje ? Is jouw Tv via ethernetkabel of draadloos aangesloten op internet? Het kan zijn dat de Tv 1 update heeft gehad. Heb zelf Philips, na 1 update moet ik de Tv uitzetten en de stekker er uit halen. Geheugen wordt leeg gemaakt. Daarna de stekker er weer in en de Tv aanzetten. Wordt de nieuwe Firmware geladen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol
              En.En, in het vorige item werd terug naar de fabrieksinstellingen door Caroline en Sheena voorgesteld en opnieuw installeren,
              Heb je dat daadwerkelijk gedaan?
              Dat gaat dieper dan zenders opnieuw installeren.

              Welke Samsung is het?

              Reageer


              • #8
                Ondanks dat is er toch al nieuwe software, En.En.
                Controleer maar. Die is er meestal niet voor niets.
                Zie je Handleiding .

                Reageer


                • #9
                  Dan heb je dus nog garantie, misschien de leverancier even inschakelen?

                  Reageer


                  • #10
                    kijk eens hiernaar "http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/televisions/uhd-tv/UE40JU6445WXXN"

                    Reageer


                    • #11
                      http://www.samsung.com/nl/consumer/t...UE40JU6445WXXN . Als je niet zeker ben wat je aan het doen ben, zou ik het vragen aan iemand die dit vaker gedaan heeft, bij 1 Samsung Tv.
                      Succes Duncan

                      Reageer


                      • #12
                        Waarschijnlijk zit het hem in je CAM-module. Misschien dat die niet goed is. Kun je die eens wisselen?

                        Reageer


                        • #13
                          Gezien de beschikbaarheid van het Portaal van Zeeland op meerdere zenders heeft dit probleem wellicht ook te maken met de instellingen van de rode knop, zoals in mijn eerder topic:
                          https://forum.zeelandnet.nl/televisi...l-zeeland-2797

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                            En.En, in het vorige item werd terug naar de fabrieksinstellingen door Caroline en Sheena voorgesteld en opnieuw installeren,
                            Heb je dat daadwerkelijk gedaan?
                            Dat gaat dieper dan zenders opnieuw installeren.
                            Ja Jos.


                            Niet voor niets wordt er geadviseerd terug naar de fabrieksinstellingen en opnieuw installeren.

                            Reageer


                            • #15

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X