Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alleen Omroep Zeeland niet te ontvangen op de smartcard CI+ module

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Dat is altijd aan te bevelen, want updates komen er niet voor niets.
    Vak staat dit ook automatisch ingesteld.
    Dan zou ik de tv terugzetten naar de fabrieksinstellingen en de smartcard helemaal opnieuw installeren. Dat gaat net even verder dan opnieuw naar de zenders laten zoeken.

    Hoe je teruggaat naar de fabrieksinstelling zal je even in je handleiding moeten opzoeken of laat even weten welke tv je hebt, dan kunnen we de handleiding erbij zoeken.

    Codes moet je dan opnieuw invoeren.
    Let ook op dat je Delta kiest.
    Alle zenders worden dan opnieuw gezocht.
    Mogelijk dat dan Omroep Zeeland teriug is.

    Instellingen:
    De netwerkfrequentie van Delta is 402,00 MHz, je netwerk ID is afhankelijk van je woonplaats
    Regio Schouwen-Duiveland en Tholen: 1000
    Noord- en Zuid-Beveland: 1000
    Walcheren: 2000
    Zeeuws Vlaanderen: 3000 e
    Digitaal TV kijken zonder smartcard: 4000.

    Videouitleg voor de installatie van de smartcard: https://youtu.be/TP2XzyaAdGI

    Reageer


    • #17
      Ptrol, even uit het bericht van Gerando Sinke maak ik op dat hij alleen coax aansluiting heeft. Bij mij staat de Tv bedraad in het netwerk. Mijn ervaring met Philips is dat je beter naar de site moet gaan en het bestand moet downloaden, daarna op 1 Usb-stick zetten. Deze in de Tv zetten en de update via de usb uit laten voeren. Weet je zeker dat het niet fout kan gaan.
      Groetjes Duncan.:$

      Reageer


      • #18
        Kijk eens naar de titel van deze topic, Duncan!
        in ieder geval een Smartcard.
        Tv is via cable aangesloten op het Internet.
        Als er nieuwe software is, is auto ( mits ingesteld) wel het makkelijkst.

        Hoe je de nieuwe software installeert, is eigenlijk minder belangrijk, wel dat het gebeurt, indien nodig.
        Verder weten we ( of ik moet erover heen gelezen hebben) niet welk tvmerk, TS heeft.

        Maar terug naar de fabrieksinstellingen lijkt me zeker de moeite waard om te proberen.

        Reageer


        • #19
          Las dit "Er ligt alleen een Coax kabel van de modem naar de tv, daarnaast zit er dus een smartcard CI+ in de tv. Omroep Zeeland zit wel in de kanalen lijst en zie ook gewoon welke programma's er zijn in de digitale tv-gids. Nogmaals meerdere keren de zenders opnieuw ingesteld."
          Maar laten we even afwachten wat Gerando Sinke hierop te te zeggen heeft, het gaat om zijn probleem. Wij proberen zijn probleem op te lossen.

          Reageer


          • #20
            Laten we maar hopen, dat het euvel allang is opgelost!

            Reageer


            • #21
              Aangezien Gerando Sinke geen reactie meer heeft gegeven lijkt het mij dat het probleem is verholpen.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X