Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Portaal van Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Jos
    antwoordde
    Inmiddels gevonden hoe je de irritante melding "Ziggo on demand" kunt uitzetten bij een Samsung TV:
    Ga in het menu naar: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen
    Hier vind je de 'rode knop weergave'.
    Het Portaal van Zeeland lijkt nu ook sneller op te starten.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Sheena
    antwoordde
    We hebben de instelling nog niet gevonden, zodra we meer weten laten we het uiteraard aan jullie weten
    Sheena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Sheena
    antwoordde
    Ik stuur je ff een PB'tje!
    Sheena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Sheena
    Hey Jos,

    Je had de dataservices al ingeschakeld toch? Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je Ziggo on Demand uitschakelt?
    Dataservice is ingeschakeld. Het vreemde is dat het op de ene tv wel werkt en op de andere niet.
    Hoe zet ik Ziggo on Demand uit? Ik kom dat nergens in een menu tegen. Overigens verschijnt die melding ook op beide tv's!
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Sheena
    antwoordde
    Hey Jos,

    Je had de dataservices al ingeschakeld toch? Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je Ziggo on Demand uitschakelt?
    Sheena in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Verschijnt hier ook wel eens op nieuwe Sony Smarttv, Jos!
    OK, dan is dat iig normaal :8
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Verschijnt hier ook wel eens op nieuwe Sony Smarttv, Jos!
    Ptrol in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Installatie opnieuw uitgevoerd, maar situatie onveranderd. Portaal wordt af en toe geladen, maar valt na enkele seconden al weer weg. Ontvangstkwaliteit en signaal beide 100%.
    Is het wel normaal dat af en toe dat "Ziggo on demand" verschijnt? Ik heb bij de installatie niet voor Ziggo gekozen, maar " ander" en de gegevens zelf ingevoerd.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    Wat je ook nog zou kunnen proberen is je tv terug naar fabrieksinstellingen zetten en opnieuw de installatie uitvoeren. Ook is het mogelijk dat er misschien een update van de software voor je TV beschikbaar is. Meer opties kan ik zelf ook niet meer bedenken ..
    De software is up-to-date, opnieuw installeren ga ik nog eens proberen.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    Wat je ook nog zou kunnen proberen is je tv terug naar fabrieksinstellingen zetten en opnieuw de installatie uitvoeren. Ook is het mogelijk dat er misschien een update van de software voor je TV beschikbaar is. Meer opties kan ik zelf ook niet meer bedenken ..
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Caroline
    @Jos

    Ik heb zojuist hier getest en het duurt wel even voordat het werkelijke portaal geopend wordt maar dan werken de appjes gewoon zoals het hoort, zonder vertraging. Hier constateren we dus geen problemen.

    Heb je ook een smargedeelte in deze televisie? Hoe werkt dat?
    Smartgedeelte werkt prima, bijv. uitzzending gemist terugkijken, gaat vlot.
    Het vreemde is, dat ik af en toe wel even het menu van : Portaal van Zeeland" te zien krijg, maar dat dat snel weer overgaat in het beeld/startscherm dat iedereen (zonder Hbb) ziet. Druk ik dan op de rode knop, dan krijg ik een melding dat interactieve tv niet beschikbaar is. Klik ik die melding weg, dan krijg ik enkele seconden een rode knop met "Ziggo on demand" te zien.
    Op een tweede tv werkt het wel (zojuist nog getest) Ik kan daar zonder problemen een uitzending van NPO terugkijken. Ook hier zie ik overigens soms die rode knop met "Ziggo on demand" in beeld.

    Hbb is in het menu van de tv aangezet. Ik heb geen idee wat ik verder aan de instellingen zou moeten/kunnen veranderen. Heb ook al aan een slechte ethernetkabel gedacht, maar smartgedeelte werkt wel goed....
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Caroline
    antwoordde
    @Jos

    Ik heb zojuist hier getest en het duurt wel even voordat het werkelijke portaal geopend wordt maar dan werken de appjes gewoon zoals het hoort, zonder vertraging. Hier constateren we dus geen problemen.

    Heb je ook een smargedeelte in deze televisie? Hoe werkt dat?
    Caroline in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    @Jos
    zojuist heb ik even op m'n smart TV gecontroleerd of het bij mij nu wel of niet werkt.
    tja, het werkt, daar is ook alles mee gezegd.
    er verschijnt uiteindelijk wel wat ik gekozen heb, maaaarrr............
    het is ongelooflijk traaaaag.
    totaal niet te vergelijken met hetgeen Smarthub laat zien.
    Bedankt, dan ga ik er maar even vanuit, dat het probleem niet bij mij ligt, tmeer daar het af en toe wel even werkt.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    @Jos
    zojuist heb ik even op m'n smart TV gecontroleerd of het bij mij nu wel of niet werkt.
    tja, het werkt, daar is ook alles mee gezegd.
    er verschijnt uiteindelijk wel wat ik gekozen heb, maaaarrr............
    het is ongelooflijk traaaaag.
    totaal niet te vergelijken met hetgeen Smarthub laat zien.
    fred44nl in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:


  • Jos
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    heb je gecontroleerd of de TV de laatste firmware heeft ??
    die kun je eventueel downloaden bij Samsung, hetzij via een laptop/pc of rechtstreeks via de TV.
    Dat heeft ie. Overigens werkte het net weer even. Schakel ik dan naar een ander kanaal en dan weer terug dan krijg ik een melding dat int. tv tijdelijk niet beschikbaar is.
    Ook op Omroep Zeeland een melding extra nieuws onder de rode knop. Drik ik daar op, dan weer melding tijdelijk niet beschikbaar.
    Jos in DELTA Digitale TV

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X