Inmiddels gevonden hoe je de irritante melding "Ziggo on demand" kunt uitzetten bij een Samsung TV:
Ga in het menu naar: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen
Hier vind je de 'rode knop weergave'.
Het Portaal van Zeeland lijkt nu ook sneller op te starten.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Portaal van Zeeland
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door SheenaHey Jos,
Je had de dataservices al ingeschakeld toch? Heb je al eens gekeken wat er gebeurt als je Ziggo on Demand uitschakelt?
Hoe zet ik Ziggo on Demand uit? Ik kom dat nergens in een menu tegen. Overigens verschijnt die melding ook op beide tv's!
Laat een reactie achter:
-
Laat een reactie achter:
-
Installatie opnieuw uitgevoerd, maar situatie onveranderd. Portaal wordt af en toe geladen, maar valt na enkele seconden al weer weg. Ontvangstkwaliteit en signaal beide 100%.
Is het wel normaal dat af en toe dat "Ziggo on demand" verschijnt? Ik heb bij de installatie niet voor Ziggo gekozen, maar " ander" en de gegevens zelf ingevoerd.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door CarolineWat je ook nog zou kunnen proberen is je tv terug naar fabrieksinstellingen zetten en opnieuw de installatie uitvoeren. Ook is het mogelijk dat er misschien een update van de software voor je TV beschikbaar is. Meer opties kan ik zelf ook niet meer bedenken ..
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door Caroline@Jos
Ik heb zojuist hier getest en het duurt wel even voordat het werkelijke portaal geopend wordt maar dan werken de appjes gewoon zoals het hoort, zonder vertraging. Hier constateren we dus geen problemen.
Heb je ook een smargedeelte in deze televisie? Hoe werkt dat?
Het vreemde is, dat ik af en toe wel even het menu van : Portaal van Zeeland" te zien krijg, maar dat dat snel weer overgaat in het beeld/startscherm dat iedereen (zonder Hbb) ziet. Druk ik dan op de rode knop, dan krijg ik een melding dat interactieve tv niet beschikbaar is. Klik ik die melding weg, dan krijg ik enkele seconden een rode knop met "Ziggo on demand" te zien.
Op een tweede tv werkt het wel (zojuist nog getest) Ik kan daar zonder problemen een uitzending van NPO terugkijken. Ook hier zie ik overigens soms die rode knop met "Ziggo on demand" in beeld.
Hbb is in het menu van de tv aangezet. Ik heb geen idee wat ik verder aan de instellingen zou moeten/kunnen veranderen. Heb ook al aan een slechte ethernetkabel gedacht, maar smartgedeelte werkt wel goed....
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl@Jos
zojuist heb ik even op m'n smart TV gecontroleerd of het bij mij nu wel of niet werkt.
tja, het werkt, daar is ook alles mee gezegd.
er verschijnt uiteindelijk wel wat ik gekozen heb, maaaarrr............
het is ongelooflijk traaaaag.
totaal niet te vergelijken met hetgeen Smarthub laat zien.
Laat een reactie achter:
-
@Jos
zojuist heb ik even op m'n smart TV gecontroleerd of het bij mij nu wel of niet werkt.
tja, het werkt, daar is ook alles mee gezegd.
er verschijnt uiteindelijk wel wat ik gekozen heb, maaaarrr............
het is ongelooflijk traaaaag.
totaal niet te vergelijken met hetgeen Smarthub laat zien.
Laat een reactie achter:
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlheb je gecontroleerd of de TV de laatste firmware heeft ??
die kun je eventueel downloaden bij Samsung, hetzij via een laptop/pc of rechtstreeks via de TV.
Ook op Omroep Zeeland een melding extra nieuws onder de rode knop. Drik ik daar op, dan weer melding tijdelijk niet beschikbaar.
Laat een reactie achter:
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Laat een reactie achter: