Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen digitale zenders op een Salora TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd. In 1 keer ging het nu wel goed!! Dat is wel vreemd, omdat ik niets anders heb gedaan dan eerder deze week, maar ik ben er wel blij mee.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Schoen
      Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd. In 1 keer ging het nu wel goed!! Dat is wel vreemd, omdat ik niets anders heb gedaan dan eerder deze week, maar ik ben er wel blij mee.
      Niet ondersteund betekend ook niet dat het niet kan functioneren. Leuk om te horen dat je het alsnog werkend hebt gekregen.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer


      • #18
        Nu wil het zo zijn dat ook wij een salora tv hebben. En ook bezig geweest om de zenders digitaal te krijgen.
        Enkel dat lukt niet, ik kan nergens iets invullen van frequentie of waardes. ik snap er niets van.

        Reageer


        • #19
          wat is precies het model ??

          Reageer


          • #20
            led1901dvx

            Reageer


            • #21
              Misschien maak je ergens een verkeerde keuze, zodat er alleen naar analoge kanalen wordt gezocht. Heb je ergens een keuze tussen antenne en kabel of iets dergelijks?

              Reageer


              • #22
                er zit een kabel in de tv, als ik die eruit haal dan heb ik geen tv

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door toan
                  er zit een kabel in de tv, als ik die eruit haal dan heb ik geen tv
                  Je moet bij de instellingen voordat je gaat zoeken naar zenders ook een aantal keuzes maken, waaronder vast ook o.a. ontvangst via een antenne of kabel. Die keuzes bepalen de gevens die je daarna wel of niet kunt invullen en dus of zenders gevonden kunnen worden. Heb je geen handleiding waar instaat hoe je de tv naar digitale kanalen laat zoeken? Op de site van Salora kan ik het type dat je opgeeft niet terugvinden, er is daar geen 1900 serie te vinden!

                  Reageer


                  • #24
                    Als ik naar menu ga, dan krijg ik een aantal instellingen. Ik zie nergens iets waar ik een keuze kan maken om te kiezen voor antenne of kabel. In de handleiding staat alleen hoe je de zenders kan zoeken en dat gaat automatisch.
                    het model van de tv staat voorop de handleiding. Het blijft een raadsel. Ik zie wel dat ik betaal voor tvbasis.Ik dacht dat analoge tv gratis was, dus nu ga ik twijfelen of ik wel analoog heb.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door toan
                      Ik zie wel dat ik betaal voor tvbasis.Ik dacht dat analoge tv gratis was, dus nu ga ik twijfelen of ik wel analoog heb.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door toan
                        Als ik naar menu ga, dan krijg ik een aantal instellingen. Ik zie nergens iets waar ik een keuze kan maken om te kiezen voor antenne of kabel. In de handleiding staat alleen hoe je de zenders kan zoeken en dat gaat automatisch.
                        het model van de tv staat voorop de handleiding. Het blijft een raadsel. Ik zie wel dat ik betaal voor tvbasis.Ik dacht dat analoge tv gratis was, dus nu ga ik twijfelen of ik wel analoog heb.
                        Hoi Toan,

                        Deze televisie heeft geen digitale tuner en is niet geschikt om zonder externe apparatuur digitale zenders te ontvangen. Dus, de suggestie van Fred44nl is de oplossing.

                        Reageer


                        • #27
                          Dank u wel voor de info.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X