Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen digitale zenders op een Salora TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen digitale zenders op een Salora TV

    ik heb geprobeerd de digitale zenders te instaleren op een Salora, maar er komen alleen analoge zenders binnen. In het zoekmenu kom ik de symbol waarde niet tegen. Doe ik iets fout of is de tv hier niet geschikt voor, met Ci+ functioneerde dit prima.

  • #2
    Hallo Schoen, welkom op het forum.

    Wat is het typenummer van je tv?

    Reageer


    • #3
      24led5205cd

      Reageer


      • #4
        Zit je CI+ module/smartcard niet in de tv?

        Reageer


        • #5
          Dit gaat over de optie om digitale zenders te instaleren zonder smartcard.

          Reageer


          • #6
            Heb je de waardes goed ingevoerd?

            Reageer


            • #7
              Delta geeft ID 4000 aan. De 6875 geeft de symbol waarde aan, maar die kan ik op deze tv niet invoeren/vinden.

              Reageer


              • #8
                Je zou in ieder geval de regiocode en frequentie moeten invoeren. Overige gegevens worden niet altijd gevraagd:
                Wat zijn de netwerknummers en wat is de frequentie?

                Heb je wellicht 4000 ingevoerd als frequentie?

                Reageer


                • #9
                  met dat network id krijg je alleen 1,2 en 3 binnen. Kennelijk is de 4.000 de aparte voor deze toepassing. Maar werkt dus niet tot nu toe.

                  Reageer


                  • #10
                    4000 wordt dus niet genoemd door Zeelandnet, probeer eens 40200(0)

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Jos
                      4000 wordt dus niet genoemd door Zeelandnet, probeer eens 40200(0)
                      4000 = Netwerk ID
                      402(00) = Frequentie, en dus heel iets anders.

                      Netwerk ID 4000 wordt nu gebruikt om de standaardzenders ongecodeerd te kunnen ontvangen.

                      Dus dan is het:

                      Frequentie 402(00)
                      Netwerk ID 4000

                      En dan zou je de zenders in theorie moeten kunnen ontvangen. Die symboolwaarde (6875) moet soms wel, soms niet ingevoerd worden, afhankelijk van het toestel.

                      Verder is er niet veel aan te doen, Salora wordt volgens mij niet ondersteund.

                      Reageer


                      • #12
                        Bedankt voor je hulp, ik vrees dat je laatste conclusie de juiste is.

                        Reageer


                        • #13
                          Dan zou het dus handig zijn als de klantenservice deze pagina aanvult met netwerknummer 4000:

                          Edit moderator: er is inmiddels, 15-03-2016, een pagina met de volledige informatie:
                          Wat zijn de netwerknummers en wat is de frequentie?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jos
                            Dan zou het dus handig zijn als de klantenservice deze pagina aanvult met netwerknummer 4000:

                            Edit moderator: er is inmiddels, 15-03-2016, een pagina met de volledige informatie:
                            Wat zijn de netwerknummers en wat is de frequentie?
                            Bedankt voor de feedback, ik heb het doorgegeven.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Schoen
                              Bedankt voor je hulp, ik vrees dat je laatste conclusie de juiste is.
                              Wil je nog even op "Antwoord" klikken, dan kan dit topic worden afgesloten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X