Beste mensen,
Afgelopen weekend een Humax IHDR-5200C HD recorder gekocht
Nadat ik deze aangesloten heb kwam ik erachter dat deze via DHCP van de nieuwe CISCO WIFI router/modem van Zeelandnet (Bekabeld) geen IP adres kreeg. Na vele poging even een andere router gepakt en met deze kreeg de Humax direct wel een verbinding.
Conclusie genomen dat het dus niet aan de Humax kan liggen of aan de bekabeling!
Heb vervolgens de vraag bij de klantenservice van Zeelandnet gelegd via Facebook (totaal geen nuttig informatie verkregen zoals: dat een internet verbinding totaal geen zin heeft!!!), e-mail (reactie was dat ik maar even moest bellen) & telefonisch contact gehad en die konden me ook niet helpen. Heb toen het advies gehad om de vraag hier te stellen.
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil namelijk ook portaal van zeeland kunnen gebruiken etc.
PS DHCP functie staat aan bij de instelling van de Humax en Cisco router
Als ik mijn laptop aan de aansluiting hangt krijg ik ook netjes een IP.
Afgelopen weekend een Humax IHDR-5200C HD recorder gekocht

Conclusie genomen dat het dus niet aan de Humax kan liggen of aan de bekabeling!
Heb vervolgens de vraag bij de klantenservice van Zeelandnet gelegd via Facebook (totaal geen nuttig informatie verkregen zoals: dat een internet verbinding totaal geen zin heeft!!!), e-mail (reactie was dat ik maar even moest bellen) & telefonisch contact gehad en die konden me ook niet helpen. Heb toen het advies gehad om de vraag hier te stellen.
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil namelijk ook portaal van zeeland kunnen gebruiken etc.
PS DHCP functie staat aan bij de instelling van de Humax en Cisco router

Reageer