Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verstoring van zenders (interferentie) door 4G

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door JMoos
    Deze kabel heb ik aan geschaft, Hirschmann Fekab 9/150 4G Proof
    weerstations die menigeen thuis heeft zitten ook op deze frequenties: 433 en 868 MHZ:@

    Reageer


    • #17
      Zelfs draadloze microfoons! Met ingang van 1 januari 2016 mogen draadloze microfoons die op 433 en 888 MHZ band werken niet meer gebruikt worden. Dat heeft onder de zangers wel tot veel woede opgewekt,een echte zangmicrofoon kost al gauw al tussen de 700 tot 800 euro. Ze zijn gedwongen om nieuwe draadloze microfoons te kopen. En KPN mag wel stoppen met het uitbreiden van G-4 netwerken.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door JMoos
        Oorspronkelijk gepost door Bertdoperwt
        Ja Digitenne werkt via antennes etc dus dit kan je niet afschermen. Kabel kan dit wel
        Als delta zijn frequenties moet opgeven op de kabel kunnen ze heel wat kanalen gaan schrappen.
        Dit is ook niet wenselijk.

        Kwestie van juiste kabel etc gebruiken, en die kabel die men 15 jaar gelden in de plint heeft getrokken eens vervangen
        Inderdaad het afschermen van de kabel is mogelijk, maar niet zo makelijk als je denkt!
        Er zijn nu kabels en connectors te koop die 4G proof zijn, maar bij een kabel houdt het niet op.
        Zijn de wandcontactdozen en opsteekfilters van delta 4G proof??? Alles moet tegen het sterke 4G signaal beschermd worden, niet alleen de kabel!!

        Ik heb een hirschmann coax kabel van 2009(2 voudige afscherming), die is niet beschermd tegen het 4G signaal. Ik heb een nieuwe kabel moeten kopen van hirschmann die speciaal gemaakt is om 4G proof(3 voudige afscherming) te zijn.
        Dit scheeld een hoop maar volledig afgeschermd is het nog steeds niet, wat waarschijnlijk komt door de wandcontactdoos en het opzet filter.

        De sterkte van het 4G signaal verschild natuurlijk per huishouden en dus ook of je last hebt van storingen. En hoe goed je alles moet afschermen voor het 4G signaal.

        Ik zou graag zien dat Delta de belangrijke nederlandse zenders niet uitzend op de 4G frequenties, en dus zender van minder belang op de 4G frequenties zet.
        En dat ze wandcontactdozen en opzetfilters vervangd voor beter afgeschermde(4G proof) modellen, zeker op gebieden waar een sterk 4g signaal in de lucht zit.
        Ja dat vind ik nou ook.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X