Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet mail niet te lezen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

https://www.delta.nl/klantenservice/...rinstellingen/

De mail server instellingen voor Zeelandnet en Delta, en bij @zeelandnet.nl zie ik geen POP instelling, alleen IMAP. De @delta.nl hebben dit wel?

De zoektocht gaat verder......

Reageer

Om te testen net op een Android tablet een mail app geĂŻnstalleerd (K9 mail - mozilla firefox / thunderbird) met automatische instellingen verkrijgen op basis van je email adres. Dit werkt zonder problemen om de emails op te halen en te lezen.

voor zover ik weet gaat het dus alleen om de webversie.

Reageer

Het blijft een probleem. De server mail Zeelandnet. Reageer niet vanaf de mail op de IPad, de mail op een Android toestel en op de Outlook versie op mijn vaste pc op het moment dat deze verbinding hebben met internet thuis. Zodra ik op 4g inlog of via de webmail’s krijg ik mijn mails wel binnen en kan verzenden. Via een andere mailserver werkt alles wel. Het ligt dus niet aan de instellingen in Outlook of de andere mailprogramma’s

Reageer

De Webmail werkt weer !
          Laatst bewerkt door driepinter; 30 Sep 2024, 06:42.

Reageer

Er lijkt is mis te zijn met de weergave van berichten in de webmail.
            Niet alle berichten zijn direct te bekijken. We zijn aan het kijken wat er mis gaat.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
              Niet alle berichten zijn direct te bekijken. We zijn aan het kijken wat er mis gaat.
              Bedankt voor je snelle reactie hier en op email Jeroen, ik weet zeker dat iedereen dat kan waarderen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door RonK Bekijk bericht

Bedankt voor je snelle reactie hier en op email Jeroen, ik weet zeker dat iedereen dat kan waarderen.
                Zo snel is die reactie niet. Ik heb dit probleem al sinds donderdag. Zeelandnet was van mening dat het niet bij hun lag ………
                hoop dat er nu eindelijk een oplossing komt

Reageer

Oorspronkelijk gepost door mjleune Bekijk bericht

Zo snel is die reactie niet. Ik heb dit probleem al sinds donderdag. Zeelandnet was van mening dat het niet bij hun lag ………
                  hoop dat er nu eindelijk een oplossing komt
                  Ik snap wat je bedoelt, ik liep bij Delta ook tegen een muur op, echter na de mail aan de webmaster van zeelandnet was er actie binnen een dag. Als de juiste mensen er bij betrokken worden dan kan het vlotter gaan, dat ben ik met je eens.

De eerste lijns die je tegenkomt bij de telefoondiensten gaan de standaard vragenlijst af meer niet. De eerste oplossing die ik kreeg was mijn wachtwoord aanpassen... we komen er wel.

Reageer

Ik snap wat je bedoelt, ik liep bij Delta ook tegen een muur op, echter na de mail aan de webmaster van zeelandnet was er actie binnen een dag. Als de juiste mensen er bij betrokken worden dan kan het vlotter gaan, dat ben ik met je eens.

De eerste lijns die je tegenkomt bij de telefoondiensten gaan de standaard vragenlijst af meer niet. De eerste oplossing die ik kreeg was mijn wachtwoord aanpassen... we komen er wel.
                    Ben wel benieuwd bij wie het inmiddels opgelost is en hoe?

Reageer

Geen idee over het werk achter de schermen, maar ik heb vanaf maandag middag (eerder was ik niet online) geen problemen ervaren met mijn zeelandnet.nl mail accounts via de webmail. Maar heb niks gehoord of gezien i.v.m. een eventuele fix. Het zou fijn zijn als ze dat even meedelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                        Hallo Jeroen. Kan je aangeven wat de oplossing is. Ik krijg nog steeds de melding dat de server mail.zeelandnet niet bereikbaar is

Reageer

Het blijft een probleem. De server mail Zeelandnet. Reageer niet vanaf de mail op de IPad, de mail op een Android toestel en op de Outlook versie op mijn vaste pc op het moment dat deze verbinding hebben met internet thuis. Zodra ik op 4g inlog of via de webmail’s krijg ik mijn mails wel binnen en kan verzenden. Via een andere mailserver werkt alles wel. Het ligt dus niet aan de instellingen in Outlook of de andere mailprogramma’s
                          Heb je probleem nog eens teruggelezen maar het lijkt op iets anders dan door mij besproken. Welke mail programma's gebruik je als ik, vragen mag. Alles outlook?

Reageer

Heb je probleem nog eens teruggelezen maar het lijkt op iets anders dan door mij besproken. Welke mail programma's gebruik je als ik, vragen mag. Alles outlook?
                            Outlook op mijn vaste pc, verder e-mail op mijn Samsung telefoon en mail op mijn IPad. Op geen van 3 kan ik mail verzenden of ontvangen

Reageer

Outlook op mijn vaste pc, verder e-mail op mijn Samsung telefoon en mail op mijn IPad. Op geen van 3 kan ik mail verzenden of ontvangen
                              Het vreemde is dat via de kpn server alles wel werkt. Alleen als ik met mijn eigen modem verbonden ben werkt het dus niet

Reageer

Het vreemde is dat via de kpn server alles wel werkt. Alleen als ik met mijn eigen modem verbonden ben werkt het dus niet
                                Mag ik vragen of je geprobeerd hebt je modem en eventuele router te ontkoppelen voor enkele minuten (zeker weten dat er geen stroom meer in de apparaten zit). Daarna eerst modem opstarten, na compleet opstarten de router aanzetten.

Persoonlijk merk ik dat dit af en toe doen zeker helpt.

Als dit niet helpt Delta vragen op afstand even je modem te controleren. Dat zou ik als 2e doen. Als dit niet werkt zie ik je hier wel weer. Denken we even verder. Succes!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X