Inmiddels,opgelost.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Zeelandnet mail niet te lezen?
Samenvouwen
X
-
Probleem met Outlook is dat er geen contact met de emailserver word gemaakt via het imag,
Probeer dit is ga in je mail naar instellingen klik op account en kies bewerken ga dan naar geadvanceerd en kies de optie POP vul emailadres in en je wachtwoord als het goed is start Outlook opnieuw op.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk berichtProbleem met Outlook is dat er geen contact met de emailserver word gemaakt via het imag,
Probeer dit is ga in je mail naar instellingen klik op account en kies bewerken ga dan naar geadvanceerd en kies de optie POP vul emailadres in en je wachtwoord als het goed is start Outlook opnieuw op.
Reageer
-
Hallo allemaal, ik heb sinds enkele dagen ook last dat in de meeste gevallen headers te zien zijn in de webmail (postvak in) van zeelandnet maar de inhoud van de mail niet wordt weergegeven. Volgens het bericht is het een internal server error. Gisteren Delta gebeld die vertelde me niet te kunnen helpen, ik moest maar mailen naar [email protected]. Morgen ga ik echter weer proberen iemand met know how te pakken te krijgen want dit is toch echt een probleem dat bij hun servers ligt en niet aan uw instellingen of cache. Er moeten meer mensen zijn met dit probleem.
Vragen.
1. Is dit alleen bij @ zeelandnet.nl accounts (vraag aan jullie op het forum)?
2. Heeft iedereen dit probleem bij gebruik van de webmail variant ?
3. Hoe komen we met de juiste persoon in contact bij Delta/Zeelandnet om dit op te lossen?
Reageer
-
Oops... something went wrong! An internal error has occurred. Your request cannot be processed at this time.
For administrators: Please check the application and/or server error logs for more information.
Gaat 20 jaar goed en sinds drie dagen dit ?? Ik kan geen mails openen en krijg deze error
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk berichtklopt het probleem ligt bij delta maar door POP te gebruiken kan ik tenminste mijn mails weer lezen via deze omweg
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer