Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet mail niet te lezen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Zeelandnet mail niet te lezen?

Inmiddels,opgelost.
    Laatst bewerkt door moniquevp; 2 weken geleden. Reden: Inmiddels opgelost

Hallo is helemaal nog niet opgelost van de mail, kan het nog niet lezen mijn mail

Reageer

Hallo met ik heb precies hetzelfde probleem.
      Afwachten wanneer het goed komt,
      Jan.

Reageer

ik kan mijn mail alleen nog via mijn webmail benaderen. Via outlook lukt het sinds twee dagen niet meer. Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem

Reageer

De cache van je browser leegmaken; is dat een oplossing? Ik ervaar geen problemen met email

Reageer

Is geen oplossing

Reageer

Probleem met Outlook is dat er geen contact met de emailserver word gemaakt via het imag,
              Probeer dit is ga in je mail naar instellingen klik op account en kies bewerken ga dan naar geadvanceerd en kies de optie POP vul emailadres in en je wachtwoord als het goed is start Outlook opnieuw op.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk bericht
                Probleem met Outlook is dat er geen contact met de emailserver word gemaakt via het imag,
                Probeer dit is ga in je mail naar instellingen klik op account en kies bewerken ga dan naar geadvanceerd en kies de optie POP vul emailadres in en je wachtwoord als het goed is start Outlook opnieuw op.
                In principe werkt Outlook gewoon. Op de kpn server werkt alles. Het lijkt erop dat de mailserver van Zeelandnet door kpn geweigerd wordt

Reageer

klopt alles werkt gewoon behalve je postvak in via zeelandnet met de instelling naar POP werkt ook je postvak in weer let er wel op dat je geen melding meer krijgt op je bureaublad je dus zelf je mail moeten checken

Reageer

Mail is bij mij nog steeds niet in orde . Een enkele keer lukt het, maar de meeste keren niet.

Reageer

Hallo allemaal, ik heb sinds enkele dagen ook last dat in de meeste gevallen headers te zien zijn in de webmail (postvak in) van zeelandnet maar de inhoud van de mail niet wordt weergegeven. Volgens het bericht is het een internal server error. Gisteren Delta gebeld die vertelde me niet te kunnen helpen, ik moest maar mailen naar [email protected]. Morgen ga ik echter weer proberen iemand met know how te pakken te krijgen want dit is toch echt een probleem dat bij hun servers ligt en niet aan uw instellingen of cache. Er moeten meer mensen zijn met dit probleem.

Vragen.

1. Is dit alleen bij @ zeelandnet.nl accounts (vraag aan jullie op het forum)?
                      2. Heeft iedereen dit probleem bij gebruik van de webmail variant ?
                      3. Hoe komen we met de juiste persoon in contact bij Delta/Zeelandnet om dit op te lossen?

Reageer

Oops... something went wrong! An internal error has occurred. Your request cannot be processed at this time.

For administrators: Please check the application and/or server error logs for more information.

Gaat 20 jaar goed en sinds drie dagen dit ?? Ik kan geen mails openen en krijg deze error

Reageer

klopt het probleem ligt bij delta maar door POP te gebruiken kan ik tenminste mijn mails weer lezen via deze omweg

Reageer

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: PSX_20240929_170413.jpg
Bekeken: 219
Grootte: 199,7 Kb
ID: 310404
                            Zo ziet de melding eruit via webmail, dit is OS (operatie systeem) onafhankelijk, deze screen is van een Linux pc, hetzelfde heb ik op Mac/Apple en Android. Nogmaals, dit is een server probleem.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door jan1960 Bekijk bericht
                              klopt het probleem ligt bij delta maar door POP te gebruiken kan ik tenminste mijn mails weer lezen via deze omweg
                              Als gebruiker van alleen de webmail versie heb ik helaas niks aan pop3 instellingen. Ik kan dit niet aanpassen. Een mail programma installeren omdat iets fout is aan serverzijde gaat me wat te ver. Ik gebruik daar teveel apparaten voor. Maar als tijdelijke oplossing op 1 apparaat zodat je bij mails kan komen die niet kunnen wachten, ja misschien wel.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X