Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is het plaatsen van een FTU mogelijk zonder abonnement?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Anoniem898 Bekijk bericht
    Is het mogelijk om een FTU te laten plaatsen zonder abonnement af te nemen?
    Ja hoor, dat is mogelijk. Alleen heb je daar niet zoveel aan; je hebt er daarna ook nog een belichter en ISP voor nodig.
    Eigenlijk zet je een auto in een weiland waarover nog een snelweg moet worden aangelegd.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 weken geleden.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Eigenlijk zet je een auto in een weiland waarover nog een snelweg moet worden aangelegd.
      Haha, mooie vergelijking.

      Reageer


      • #18
        Hoe is dat te regelen Webkabouter ? Delta Netwerk geeft dus aan dat het niet mogelijk is.
        Ik snap dat je er niks aan hebt maar dan is het groene sprietje in de tuin weer netjes weg😉

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Anoniem898 Bekijk bericht
          Hoe is dat te regelen Webkabouter ? Delta Netwerk geeft dus aan dat het niet mogelijk is.
          Ik zou gewoon even afwachten totdat de kabel bij je binnen wordt aangelegd.
          Als je je ergert aan het groene sprietje gewoon onder de zoden stoppen met een vlaggetje erbij :-)

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Ik heb destijds beide glasvezels naar binnen (nu nog gratis) door laten trekken en de kastjes laten.plaatsen, zodat een volgende bewoner die kosten eventueel niet heeft en.ook wel de keuze Delta of KPN. Ik heb dan (nog) wel geen belangstelling voor glasvezel, maar als morgen een boom tegen me aan loopt of een bus me omver maait heeft de volgende bewoner van dit huis in ieder gevsl een voordeeltje: kadootje van mij 😁

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X