Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Is het plaatsen van een FTU mogelijk zonder abonnement?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Is het plaatsen van een FTU mogelijk zonder abonnement?

    Hi,
    Is het mogelijk om een FTU te laten plaatsen zonder abonnement af te nemen? Momenteel steekt het groene glasvezel kabeltje uit in de tuin, het is netter als deze binnen afgemonteerd word.

    ​​​​​​Alvast bedankt voor de reactie!
    Laatst bewerkt door Anoniem898; 1 Apr 2024, 10:41.

  • #2
    Delta reageert niet op dit forum.
    Dus Ik zou deze vraag neerleggen bij Delta, probeer het eens via de Chat of anders Facebook Messenger, Twitter of Whatsapp

    of mail naar : [email protected]
    ​​​

    Reageer


    • #3
      Hoi,
      Dat wist ik niet. Ik zal contact opnemen, maar mogelijk weet een forumgebruiker ook het antwoord op mijn vraag?
      ​​​​​​

      Reageer


      • #4
        Vaak wordt de FTU geplaatst zonder abonnement.

        Reageer


        • #5
          Bij mij is de glasvezel van Delta èn KPN binnen aangesloten,maar ik heb bij beide geen abonnement en ben dat voorlopig niet van plan ook

          Reageer


          • #6
            Dank voor jullie reacties!
            Hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het afronden van de graafwerkzaamheden en het plaatsen van het FTU? Bij mij ligt er al zeker een jaar een groen sprietje.
            ​​​Ik bedenk me nu, moet ik niet met Delta netwerk contact opnemen ipv de provider Delta?

            Reageer


            • #7
              Het contact voor glasvezel is volgens mij Delta Fiber: https://www.deltanetwerk.nl/klantenservice/ (met telefoonnummers en evt. via Facebook)

              Allebei die sprieten van KPN (oranje) èn Delta (groen) hebben hier maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden boven de stoep uitgestoken, voordat ze de verbinding naar binnen hebben gemaakt.

              Reageer


              • #8
                Op den duur dacht ik zelfs dat ze wortel hadden geschoten en er nieuwe scheuten aan groeiden

                Reageer


                • #9
                  Ik ga contact opnemen, dank voor je reactie
                  ​​

                  Reageer


                  • #10
                    In borsele moet je 200 euro betalen om aangesloten te worden ??? door glasdraad en delta laat verstek gaan die hebben alleen heinkezand en s-gravepolder aangelegd de rest laten ze stikken

                    Reageer


                    • #11
                      Delta Fiber (de provider) kon me inderdaad niet helpen, ik heb daarom met Delta Netwerk (de netbeheerder) contact opgenomen. Die hebben gereageerd dat het per regio verschilt, in mijn regio is het alleen nog mogelijk om een FTU te plaatsen als er een abonnement wordt afgesloten.

                      Reageer


                      • #12
                        Dan zou het handiger zijn als ze dat voor klanten eens duidelijk zichtbaar/vindbaar in een schema ofzo zouden zetten: wie je voor wat moeten hebben.
                        Ik dacht dat Delta Fiber en Delta Netwerk één en dezelfde club waren
                        Laatst bewerkt door anomaly; 3 Apr 2024, 17:35.

                        Reageer


                        • #13
                          niet meer van toepassing

                          Dank voor de terugkoppeling. Dat gebeurt helaas vaak niet.
                          Laatst bewerkt door anomaly; 3 Apr 2024, 17:43. Reden: aanvulling en correctie

                          Reageer


                          • #14
                            Graag gedaan, jullie bedankt voor de reacties 😄

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door JvdL Bekijk bericht
                              In borsele moet je 200 euro betalen om aangesloten te worden ??? door glasdraad en delta laat verstek gaan die hebben alleen heinkezand en s-gravepolder aangelegd de rest laten ze stikken
                              Dus jij werkt ook voor niks? Delta is nog steeds van plan om in Zeeland waar coax ligt, glasvezel te leggen, maar het zal nooit snel genoeg zijn.
                              Laatst bewerkt door Koeba; 4 Apr 2024, 09:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X