Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

advies als Delta niet levert volgens afspraak

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht
    daarna contact met delta (telefonisch en schriftelijk) die bevestigen dat het ipadres is gewijzigd en voor de zoveelste keer excuses aanbieden en aangeven dat zij niet verantwoordelijk zijn.
    Snap de wrevel wel hoor, heb zelf ook zoiets meegemaakt. Bel voor dit soort zaken altijd met 088 224 91 50. Die maken het meestal in een uurtje voor elkaar.

    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Probleem is achterhaald en wordt opgelost. Delta heeft mijn zakelijke abonnement omgezet zonder overleg met ons. Duizendmaal excuses is aangeboden door Delta en we krijgen een tegemoetkoming.

      Reageer


      • #18
        KPN levert geen vast IP adres bij ons

        Reageer


        • #19
          KPN kent ook MKB abonnementen met vast IP adres. Zie @ https://www.kpn.com/zakelijk/kpn-een-mkb/internet.htm
          Waarom dat voor jullie niet mogelijk is, zou ik even navragen.

          Voor zover ik weet is Freedom de enige die standaard een vast IP adres bij haar abonnementen levert. Dus zonder MKB of zakelijke status.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht
            Probleem is achterhaald en wordt opgelost. Delta heeft mijn zakelijke abonnement omgezet zonder overleg met ons. Duizendmaal excuses is aangeboden door Delta en we krijgen een tegemoetkoming.
            Ik bedenk altijd dat er overal wel fouten worden gemaakt. Delta is meestal erg netjes en niet te beroerd om spontaan een tegemoetkoming te geven.

            Reageer


            • #21
              En welke toegevoegde waarde heeft het dat u er uw plasje over doet? Gebrek aan aandacht?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                En welke toegevoegde waarde heeft het dat u er uw plasje over doet? Gebrek aan aandacht?
                Heu? Verwijt hier de pot de ketel? Een eindje hiervoor ging je los op iemand anders, toen nog ergens terecht.
                Stop eens met gekift, er zijn grotere problemen op de wereld om je druk om te maken en blokkeer degene eventueel die je niet wil lezen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Heu? Verwijt hier de pot de ketel? Een eindje hiervoor ging je los op iemand anders, toen nog ergens terecht.
                  Stop eens met gekift, er zijn grotere problemen op de wereld om je druk om te maken en blokkeer degene eventueel die je niet wil lezen.
                  Je negeert je eigen rol in het gekift?

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                    En welke toegevoegde waarde heeft het dat u er uw plasje over doet? Gebrek aan aandacht?
                    Ik snap het niet goed. Anderen verwijten off-topic te zijn en dan zelf bijdragen aan het gekift? (NB: Ik doe het zelf ook...)

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X