Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

advies als Delta niet levert volgens afspraak

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • advies als Delta niet levert volgens afspraak

    Graag advies vanuit het forum. Delta levert al een jaar lang geen vast IP adres volgens overeenkomst. Hierdoor hebben wij al 4x een monteur moeten inschakelen om apparatuur opnieuw in te laten stellen. Graag advies welke stappen te ondernemen.

  • #2
    Een Zakelijk Pro abonnement nemen dat is het enigste met een vast ip-adres :

    https://www.delta.nl/zakelijk/intern.../zakelijk-pro/

    Reageer


    • #3
      dat heb ik!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Een Zakelijk Pro abonnement nemen dat is het enigste met een vast ip-adres :

        https://www.delta.nl/zakelijk/intern.../zakelijk-pro/
        Dat abonnement heb ik.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht

          Dat abonnement heb ik.
          Ja, dan stopt het..

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht
            Delta levert al een jaar lang geen vast IP adres volgens overeenkomst.
            Hoe ben je daar achtergekomen en hoe heb je dat vastgesteld?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Hoe ben je daar achtergekomen en hoe heb je dat vastgesteld?
              Als het systeem niet werkt, via mijnipadres.nl (via google) stel ik een ander ipadres vast, daarna contact met delta (telefonisch en schriftelijk) die bevestigen dat het ipadres is gewijzigd en voor de zoveelste keer excuses aanbieden en aangeven dat zij niet verantwoordelijk zijn.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Hoe ben je daar achtergekomen en hoe heb je dat vastgesteld?
                Het is niet heel moeilijk om je ipadres te achterhalen en te constateren dat het is veranderd.

                Reageer


                • #9
                  Wie weet bied Premium betere mogelijkheden maar dat zal centen kosten.

                  https://www.delta.nl/zakelijk/intern...enten/premium/

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht

                    Het is niet heel moeilijk om je ipadres te achterhalen en te constateren dat het is veranderd.
                    Het is bijzonder dat er bij het stellen van een vraag een kribbig antwoord komt. Ik zou er voor kiezen om vriendelijk te zijn tegen onbekenden op een forum.

                    Reageer


                    • #11
                      Sommige mensen kunt u hier beter negeren met hun totale off-topic reacties en schijnen zich als een soort moderator of nestor te moeten gedragen.

                      Maar heeft u een standaard contract met de module ‘voor de ondernemer’ of echt een zakelijke aansluiting via delta zakelijk pro? Bij de laatste zit inderdaad wel een vast IP adres en bij de eesrte keuze is dat er ergens afgelopen jaar afgevallen.

                      Met een zakelijk pro abonnement kunt u ooknog kiezen voor een eigen subnet van /29 waarbij het een stuk onwaarschijnlijker wordt dat het IP verandert.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                        Sommige mensen kunt u hier beter negeren met hun totale off-topic reacties en schijnen zich als een soort moderator of nestor te moeten gedragen.
                        Jammer dat u dat vindt en ook onterecht. Waarom moet dit zo?

                        Reageer


                        • #13
                          Dank u wel reddwarf. Wij hebben idd een zakelijke aansluiting met vast ip adres. Ik
                          heb vandaag 3 mensen van Delta aan de lijn gehad maar die kunnen niks zinnigs vertellen. Delta zakelijk is lastig bereikbaar. Ik zou graag iemand willen spreken bij Delta zakelijk die voor eens en altijd het ipadres kan vastzetten. Dat moet mogelijk zijn.

                          Reageer


                          • #14
                            Ja naar KPN gaan

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Silviavandenaardweg Bekijk bericht
                              Dank u wel reddwarf. Wij hebben idd een zakelijke aansluiting met vast ip adres. Ik
                              heb vandaag 3 mensen van Delta aan de lijn gehad maar die kunnen niks zinnigs vertellen. Delta zakelijk is lastig bereikbaar. Ik zou graag iemand willen spreken bij Delta zakelijk die voor eens en altijd het ip adres kan vastzetten. Dat moet mogelijk zijn.
                              Er lijken inderdaad de afgelopen weken een hoop werkzaamheden plaats te vinden op het delta/dfn netwerk, zelf heb ik in de afgelopen 3 weken al 4 verschillende ip adressen gehad (maar consumenten aansluiting met zakelijke toevoeging, dus mag). Zelf heb ik dit opgelost met een dynamic dns provider waarbij een aanpassing van mijn WAN ip automatisch wordt doorgevoerd in DNS.

                              Welk nummer gebruikt om contact te krijgen met delta zakelijk? Zelf heb ik de meest positieve ervaring met 0118 - 225 525
                              Laatst bewerkt door reddwarf; 23 Feb 2024, 10:12.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X