20 maart komt (Guidion) monteur namens Delta hier internet aansluiten op nieuwe glasvezel aansluiting. Delta adviseert mijn huidige provider pas op te zeggen nadat de nieuwe aansluiting met succes gerealiseerd is. Dit houdt in dat ik voor minimaal 30 dagen voor dubbele kosten zit. Heeft iemand een de ervaring dat een nieuwe aansluiting niet werkt en hoe lang het dan duurt voor dat hersteld is?
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Nieuwe glasaansluiting - oude provider opzeggen
Samenvouwen
X
-
-
Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk berichtHeeft iemand een de ervaring dat een nieuwe aansluiting niet werkt en hoe lang het dan duurt voor dat hersteld is?
E: delta@guidion.net
T: 020 3232 769Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Feb 2024, 16:09.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Dank voor de reacties. Het contract is december 2022 afgesloten in tijdelijke Delta winkel ter promotie van glasvezel netwerk, dus mijn aansluiting is nog nooit gebruikt, vandaar het voorbehoud van Delta neem ik aan. Overstap service is mij in de winkel destijds niet aangeboden. Ben in ieder geval voornemens mijn oude provider pas op te zeggen wanneer de glasvezel aansluiting operationeel is. Vroeg me alleen af wat de ervaringen zijn met zo'n brandnieuwe aansluiting.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door wimderegt Bekijk berichtDank voor de reacties. Het contract is december 2022 afgesloten in tijdelijke Delta winkel ter promotie van glasvezel netwerk, dus mijn aansluiting is nog nooit gebruikt, vandaar het voorbehoud van Delta neem ik aan. Overstap service is mij in de winkel destijds niet aangeboden. Ben in ieder geval voornemens mijn oude provider pas op te zeggen wanneer de glasvezel aansluiting operationeel is. Vroeg me alleen af wat de ervaringen zijn met zo'n brandnieuwe aansluiting.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus
En.....wat is de 'ping' die je dan wel nodig hebt?
Voip 7ms
Cloudflare 1.1.1.1 7ms
om maar paar voorbeelden te noemen
Op de DSL is first-hop al 12ms en Coax ongeveer 7 a 8ms
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtVreselijk , niet te doen gewoon.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtHet is te hopen dat je in de echte wereld niet zoveel problemen hebt.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk berichtNou over gefrustreerd gesproken ..
- 1 Like
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer